Guy77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanuit Japan XL Blox inschakelen? 1200 werkt niet, klantenservice niet bereikbaar/langer dan 15min.

Beste Vodafone,

Vanuit Japan probeer ik mijn XL alles in-1 Blox te activeren. Volgens de app/website moet ik bellen met 1200 of een sms sturen naar 4000. Beide nummers werken niet (vanuit Japan), zeer onpraktisch. Als ik vervolgens het klantenservice nummer probeer te bellen zijn alle medewerkers natuurlijk in gesprek en "kan het in verband met drukte langer duren". Daar sta je dan in Japan, zonder internet of met ontzettend hoge kosten. 30min id wacht vanuit Japan???? Dan heeft zo'n Blox ook geen zin meer wat betreft kostensparen...!

Wat veel makkelijker zou zijn, is als je de Blox bijvoorbeeld via e-mail kan activeren. Dan kan je via Wi-Fi je snel aanmelden en verder met de werkreis/vakantie.
3 Reacties 3
Guy77
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Of via de app met één knop/button activeren?
Maar daar zal ook wel een smoes...sorry, reden voor zijn waarom dat niet kan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Guy77 , het is normaal gewoon mogelijk om de BloX via je My Vodafone, inclusief de app en 4000 te activeren. Waarom het bij jou niet lukt is lastig aan te geven. Gaat het bijvoorbeeld een Red Plus abonnement dan heb je al buitenlandse bundels en kun je de BloX niet nog eens extra aansluiten. Omdat dit via het Forum niet nagekeken kan worden (zie ook onze boardregels) zal ik het topic nu moeten sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic