Gracias96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk

  • Hoe vaak moet je contact opnemen voordat Vodafone met een oplossing komt?

Jammer genoeg vanaf 19 december 2023 klant bij Vodafone, en sinds die dag niks anders dan ellende.

 

Niet kunnen bellen, niet gebeld kunnen worden, geen internet, waar betaal ik eigenlijk voor?

als je contact opneemt zeggen ze allemaal hetzelfde, maar bieden geen oplossing.

 

ik wil mijn contract kosteloos opzeggen! Ik ben het zat 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Gracias96, welkom hier. 

Ontzettend frustrerend dat je regelmatig problemen ervaart met de verbinding van je mobiele netwerk. Ik kan mij voorstellen dat je hier hinder van ondervindt. Er zijn gisteren 2 cases hiervoor voor je aangemaakt naar o.a. klachten en de netwerkcrew. Dit is de juiste weg om te bewandelen, want zij kunnen een onderzoek doen naar de dekking/masten in jouw regio. Zijn er inderdaad problemen, dan geeft dat de mogelijkheid om je contract kosteloos op te zeggen. Via de klantenservice is dit niet mogelijk, waardoor dit intern is doorgezet voor nader onderzoek. Je zult hier spoedig bericht over krijgen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic