Hoi @Amine Elk
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Voor je zegt dat je een slechte keuze hebt gemaakt om over te stappen is het misschien handig om eerst een paar stappen te ondernemen en te laten uitzoeken wat er aan de hand kan zijn. Op dit moment is er een algehele storing bij Vodafone, dus als je nu problemen hebt, dan kan dit kloppen. Lees deze topic.
Wat heb je allemaal gedaan om te kijken waar het aan kan liggen? SIM swap gedaan met een ander toestel? Stop je eigen SIMkaart in een ander toestel, die het volgens jou prima doet (eventueel die van je collega), en stop die z'n SIMkaart in je eigen toestel. Hiermee kan je controleren of het aan je SIMkaart ligt of aan je toestel. Daarnaast, heb je wel de juiste toestel om 5G te kunnen ontvangen? Bekijk deze lijst om te zien of je toestel wel geaccepteerd is bij Vodafone om 5G mee te ontvangen. En wat je ook kan doen is online een netwerk controle uitvoeren en als daar niets uit komt op die zelfde website een melding maken voor de juiste afdeling. Die mensen gaan dan voor je controleren wat er aan de hand is, dat kan de klantenservice niet voor je controleren, die moeten dat ook uit handen geven. Of bekijk ook deze pagina eens.
Misschien heb je bovenstaande allemaal al gedaan, maar dat haal ik niet uit je bericht. Bij het begin beginnen en dan kijken wat het zou kunnen zijn, dat lijkt mij de beste manier om deze uitdaging aan te gaan. Je kan natuurlijk ook altijd nog even langs een Vodafone winkel om te laten helpen bij een controle uitvoering van je SIMkaart. Ik hoop je hiermee alvast een beetje verder te hebben geholpen want er is niets zo vervelend dan geen bereik hebben.