ariewacht

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk regio 4631 Hoogerheide

Op dit moment totaal geen internet, wel normaal telefonie. Telefoon al opnieuw opgestart, maar dat maakt geen verschil, er is geen dataverbinding.

Tot nu toe in deze regio zeer slecht dataontvangst, niet meer dan G (soms E) met een download snelheid van 0.04 Mbps, upload van 0.05 Mbps, Ping 756 ms (meting van 3 april 2013) en download van 0.04 MBPS, upload van 0,03 Mbps, ping 633 ms (meting van 7 februari 2014). Dit is ver beneden de maat en onacceptabel. Volgens de dekkingsgraad op deze site zou hier een snelheid haalbaar moeten zijn van 3 Mbps....... (aansluitinf 7 Mbps).
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je al gekeken of er bij jouw in de regio enige storingen zijn? Zo niet controleer dit dan even via het Topic "Vodafone Storingen". En hoe staat het 2G netwerk erbij je in de buurt.
ariewacht
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De storing was aan het eind van de dag verholpen.
Het trage internet is echter nog steeds. Zoals ik heb aangegeven is dat al langer, al langer dan de datum van een jaar geleden. Is nog nooit goed geweest. Met de laatste opwaardering van de snelheid hoopte ik dat dit zou verbeteren, maar helaas.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @ariewacht ,

heb je al is naar de signaalplus oplossing gekeken?
Dit kost 89 euro en garandeerd een goed netwerk in u huis.
ariewacht
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is niet bij mij thuis, maar op het werk. De slechte dataontvangst is echter ook buiten. En dat terwijl de dekkingkaart aangeeft dat ik wel goed ontvangst zou moeten hebben.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Op die locatie heb je de beste dekking met 2G, je kunt daarom het best je toestel handmatig op 2G instellen indien de instellingen dit toelaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic