Reco88

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Witte puntjes achterkant iphone 5s

Beste vodafone,

Op 17-01-2014 had ik mijn abo verlengt met een iphone 5s en de toestel had ik op 22-01-2014 ontvangen. De probleem is ik heb de toestel nu ongeveer anderhalf maand ik gebruik de toestel altijd met een hoesje en op eens heb ik nu stuk of 4 witte puntjes op de achterkant van mijn iphone. Het is alleen maar op de achterkant en er komen nog meer witte punten erop. Kan dat misschien onderzocht worden door jullie of het een slechte lak heeft aan de achterkant ? Ik hoop dat ik zo snel mogelijk een bericht ontvang.

Mvgr,

Rmeral
6 Reacties 6
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Je hebt toch wel de plastic van de achterkant afgehaald toen je hem ontving?

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Reco88

Wat bedoel je met witte puntjes? Lijkt het of de lak eraf komt? Ga er anders even mee langs de Vodafone winkel. Daar kunnen ze kijken wat er mogelijk is.
Reco88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste annabelle

Het lak gaat eraf ik ben naar een van jullie filiaal geweest er werdt direk gezegd dat het niet onder de garantie valt en dat ik het met apple zelf moet gaan regelen????. ik heb de toestel 3 weken en de lak gaat eraf en het wordt steeds erger effe kijken wat apple gaat zeggen.
Reco88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oow ja er werdt ook gezegd door de vodafone medewerker als vodafone de toestel zelf gaat opsturen voor reparatie naar apple toe dan moet vodafone de reparatie kosten betalen en dus daarom moet ik het zelf oplossen met apple lekker klantvriendelijk zeg grote bedrijf die geen eens reparatie kosten wil betalen.
Reco88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De plastic is ook eraf. Heb net fotos gestuurd naar apple ze gaan mij terugbellen met een oplossing. Ik denk dat ze gaan zeggen dat het gebruikerssporen zijn heb de toestel een maand en nu al naar de klote. Ben benieuwd wat het wordt????
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Reco88 ,

Dit is ook apple zijn fout.
Het komt vaker voor dat ze bij een oplage de kwlaiteits controle vergeten zijn.
En soms zitten er dan exemplaren tussen met een slechte lak.
Even afwachten wat ze er op zeggen dus.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic