Hoi
Bjorn Hiep Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je hebt een Roemeens Vodafone abonnement en dus moet je ook bij die provider je klacht indienen en melden wat je hier ook hebt gedaan. Dat je baalt snap ik, maar deze klacht is een klacht voor de Roemeense Vodafone provider en niet die van Nederland. Misschien dat er instellingen bij de Roemeense Vodafone zijn aangemaakt waardoor je geen gebruik kunt maken in het buitenland.
Als je geen verbinding krijgt in Nederland en ook niet na het resetten van je netwerkinstellingen en/of het handmatig kunnen omzetten dan moet je echt contact opnemen bij je Roemeense Vodafone provider. Die kunnen in hun systeem kijken want je bent daar klant, niet hier in Nederland. Heel vervelend maar zo zit het wel in elkaar.
Succes en ik denk dat als je de mensen in Roemenië aan de lijn hebt gehad dat het dan wel opgelost kan worden. Laat nog even weten of het is gelukt of niet.
En als je hier blijft zou ik zo snel mogelijk regelen dat je abonnement naar Nederland of België overgezet kan worden. Daar heb je dan meer aan dan als je hem daar blijft behouden.