Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,313Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

nieuwe s9 met actie harman cardon speaker niet meer vindbaar Alleen-lezen Opgelost

ik heb een nieuwe s9 ontvangen afgelopen zaterdag.toen ik hem vrijdag bestelde stond er een link voor een harmon cardon speaker twv 229 euro. Deze link is nu we en staat er 150 euro retour.Wat is dit ...

S8 Noodwaarschuwing Geluid Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Vandaag kreeg ik om 12.00 een nl alert. alleen maakte mijn telefoon toen een alarm geluid en begon ie te trillen. In de instellingen kan ik dit niet uitzetten: zie screenshot. Mijn vriend met deze...

Thijs1911 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon stuk, vervroegd verlengen mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Na bijna 2 jaar intensief gebruik van mijn iPhone 6 is deze helaas kapot gegaan, reparatie vindt ik overbodig omdat ik over een aantal dagen mag verlengen. De einddatum van mijn contract i...

Kan geen My Vodafone account aanmaken Alleen-lezen Onopgelost

Op 23 Juli as. stap ik met mijn huidige nr. *mobiel nummer over naar Vodafone.maar iedere keer als ik een account aan wil maken krijg ik een error.kunnen jullie dit voor mij oplossen?alvast bedankt,bi...

Gratis speaker bij de , hoe krijg ik deze? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vorige week mijn nieuwe s9+ ontvangen alleen zat de speaker van de aktie daar niet bij. Hoe word dat geregeld?Mvg Antonie

Email instellen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn man heeft zojuist een zakelijk abon

Overstap naar Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt naar Vodafone, nu heb ik een nieuwe simkaart ontvangen en het toestel. Ik krijg een sms van vodafone dat ik de simkaart vanaf 25-7-18 kan gebruiken terwijl mijn andere abonnement af...

Alanis door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over een mobiele abbonement Alleen-lezen Opgelost

ik wil heel graag de s9 plus met harman karbon speaker abbonement zou dan een verlening zijn maar nu ben ik op vakantie en zie ik dat die over een paar dagen afgelopen is de aanbieding zou het kunnen ...

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

ik had een vraagje ik ben op vakantie tot 8 juli en wou na me vakantie me abbo verlengen nu zag ik dat de s9 plus met harman karbon speaker tot 1 juli geldig is zou het mogelijk zijn dat jullie er 1 a...

Ik kan mijn sim kaart niet aanmelden op het netwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mijn simkaart niet aanmelden op het netwerk.We hebben een nieuwe telefoon met een bestaande prepaid simkaart.**Moderator edit: groot lettertype gewijzigd**

Klarie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bluetooth Tethering Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Tomtom510 die ik koppel voor verkeersinfo en flitsers met mijn mobiele telefoon ( samsung A5 (2016)Sinds ik 2 weken geleden Vodafone van de zaak heb gekregen werkt de verbinding via Bluetoo...

Josef123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google Drive Subscription Payment Declined Alleen-lezen Onopgelost

I've been paying subscription for google drive in the past 2 months via Vodafone, but the June payment is declined.Looking for a solution to fix this and I'd like to continue payment subscription via ...

Rachel Wu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms bij gemiste oproep waarbij de voicemail NIET is ingesproken Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumleden, Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem;Ik ontvang geen smsjes van van vodafone voicemail als iemand mij heeft gebeld en geen voicemailbericht heeft achtergelaten...

ELO door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat is er mogelijk betreft data in de Eu Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik ga op vakantie naar Italië voor 2,5 week. Ik heb geen bundel dus ook geen mb's. Ik wil graag onbeperkt kunnen internetten in mijn vakantie, wat kan ik als beste doen?

Prijs abbo waarom zit er verschil in. Alleen-lezen Opgelost

Een vraagje. Ik zit nu bij t mobile. Jullie ziggo optie lijkt me prima.Ik kijk nu naar de s9 maar dan kom ik zo op 46 euro per maand.Als ik via gsm web mn t mobile verleng zit ik op 37.5 euro per maan...

Lost money Alleen-lezen Onopgelost

Hello. 15.06.18 I topped up my account for 20€. But nothing changed. When I called to support, support manager suggest to wait 5 days, but nothing. I contact with my bank. Money remittance was done. O...

Vladimir door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een factuur gehad dat ik 43.75 moet betalen. Ik had een collega gesproken daar over en die zei dat het geregeld was. Klantnummer *moderator edit: klantnummer verwijderd* het ging over een...

Doowtje96 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Help Alleen-lezen Onopgelost

ik wil graag een openstaande rekening betalen, via my vodafone. Het probleem is nu echter dat ik geen account aan kan maken doordat mijn abbo is geblokkeerd en daardoor geen sms kan ontvangen. Hoe los...

koen95 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Oeps jongens... de eerste SPAM berichten online?? Snel handelen dan maar TopicGeplaatst door: apmorrison0

Energieboy door Super Expert
  • 9453 Topics
  • 2997 Oplossingen
  • 2108 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen