Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Aangezien ik nu al 10 dagen geen netwerk heb ( postcode 3731). En daardoor dus niet kan bellen of gebeld worden. Wil ik graag weten of ik mijn contract kan laten ontbinden?
je kan wel degelijk je contract laten ontbinden heb dit bij een jurist na gevraagd als je meer dan 5 dagen geen gebruik kan maken van je netwerk dan kan je via de rechter je contract laten ontbinden inclusief een vergoeding van vodafone uit voor de ongemaken de afgelopen periode
Ik heb helemaal geen netwerk. Wel 4 streepjes maar geen 3g en 2g! Simkaart in een ander toestel helpt ook niet. Alle mensen met een vodafone abonnement in omgeving de Bilt hebben geen netwerk!!
Ik begrijp dat het vervelend is, Mar82. Ik kan me ook voorstellen dat je teleurgesteld en boos bent. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, het contract ontbinden is helaas geen mogelijkheid, tenzij je het afkoopt.
Is het niet mogelijk om het netwerk tijdelijk om te zetten naar een andere provider zodat we kunnen bellen etc.... Tot de problemen met de mast zijn opgelost???
je kan wel degelijk je contract laten ontbinden heb dit bij een jurist na gevraagd als je meer dan 5 dagen geen gebruik kan maken van je netwerk dan kan je via de rechter je contract laten ontbinden inclusief een vergoeding van vodafone uit voor de ongemaken de afgelopen periode
Vodafone wil je zo lang mogelijk vast houden. Die gaan natuurlijk niet zeggen dat je er onderuit kan, kost hun centen. Ook de ombudsman geeft dit al aan op hun site. Als een bedrijf de diensten niet kan leveren kun je ontbinding wegens wanprestaties eisen. Let wel dat je dan alles moet inleveren. Hoe dat zit met bovenstaand is mij niet bekend, maar dat je geen enkel recht hebt is onzin. http://www.deombudsman.nl/telecommunicatie/rechten/telecomabonnementen En kijk dan even in de laatste alinea. Hier worden je rechten en wat je kan doen ook duidelijk uitgelegd.