thiescarol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk 3313 (Dordrecht)?

Hoi 
Ik heb sinds gisteren middag geen telefoon netwerk... af en toe heb ik vol beriek maar geen service... mij dochter is ook met vodafone en kan ook niet bellen of gebeld worden. Wij hebben allebei de iphone 4...  Ik heb vanochtend gebeld met de klantenservice ..ze hebben gekijken maar  geen storing...  dus kan iemand helpen, dit is echt vervelend...
Sorry voor de slecht Nederlands schrijven.. ik ben engels..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
3G uitschakelen op een iPhone (en dus overschakelen naar 2G) doe je via het menu Instellingen > Algemeen > Mobiel netwerk > Schakel 3G in > uitvinken.

In gebied 3313 is geen verdere informatie bekend, wel is er in Papendrecht een verstoring in ons netwerk op dit moment. Kunnen jullie laten weten of het op 2G wel werkt?

Bekijk in context

6 Reacties 6
HairyHikers

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het netwerk in het gebied Staart-West (Merwedestraat en omgeving) ligt inderdaad volledig plat. Je hebt volgens het display wel bereik, maar je kan niet bellen of gebeld worden, en SMS en whatsapp werken ook niet. Alleen via WiFi is er nog whatsapp of internetverbinding te maken.

Zodra je bij de N3 komt, werkt alles weer.
Ik vermoed dus een probleem met 1 specifieke zendmast die het gebied rond de Hendrikbrug bestrijkt.

We hebben het uitgetest. In het getroffen gebied ben ik niet te bereiken en kan ik ook niet bellen, maar zodra ik voor de stoplichten bij de N3 sta, komen alle berichtjes over gemiste oproepen en alle whatsappjes ineens binnen, en worden mijn eigen whatsappjes verzonden.
HairyHikers

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Teruggereden naar de Hendrikbrug, en hij is weer zo dood als een pier.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi thiescarol en HairyHikers, op dit moment is er in die omgeving geen bekende storing. Zouden jullie eens willen kijken of het netwerk wel werkt, wanneer jullie het toestel handmatig instellen op 2G in plaats van 3G?
thiescarol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe doe je dat met en iPhone 4?
HairyHikers

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd dat je zegt dat er geen storingen bekend zijn, want in het onderwerp over de vergelijkbare storing in Leeuwarden, die al sinds maandag duurt, heb ik ook gereageerd. Op mijn opmerking dat we in Dordrecht een zelfde probleem hebben, wordt gezegd dat bekend is dat er een probleem is en dat er aan gewerkt wordt......

Ook van Leeuwarden werd gezegd dat er geen storing bekend was.

Ik ben nu dus heel benieuwd wat voor probleem het dan wel is, en of ze nu aan het werk zijn in Leeuwarden, in Dordrecht of allebei.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
3G uitschakelen op een iPhone (en dus overschakelen naar 2G) doe je via het menu Instellingen > Algemeen > Mobiel netwerk > Schakel 3G in > uitvinken.

In gebied 3313 is geen verdere informatie bekend, wel is er in Papendrecht een verstoring in ons netwerk op dit moment. Kunnen jullie laten weten of het op 2G wel werkt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic