Beste,
Ik heb mijn LG G3 op vrijdag 24 oktober 2014 besteld, en inmiddels binnen. Ook ik kon me niet registeren op de website thenewsmart-g3-vodafone.nl vanwege de foutmelding "Het IMEI nummer is niet correct".
Ik heb telefonisch contact opgenomen met de LG helpdesk, en nu moet ik het vlgende doen:
- Maak een printscreen van het ingevulde scherm van de registratiepagina (met alle gegevens) of noteer deze op een begeleidend schrijven. Geeft u ook even uw kleurkeuze door?
- Maak een kopie van uw aankoopbewijs (factuur, kassabon, etc.)
- Knip het IMEI nummer (beginnend met 35 ..) uit de kartonnen verpakking van uw LG G3.
Let op!! Alleen de kartonnen uitgeknipte IMEI-nummers worden geaccepteerd, dus geen stickers, foto’s of kopieën!!Stop de □ printscreen met uw persoonlijke gegevens
□ kopie aankoopbewijs
□ kartonnen IMEI-nummer
in een voldoende gefrankeerde envelop en stuur dit naar:
ODC Benelux
T.a.v. LG GWatch Vodafone actie - HANDMATIG
Postbus 1252
3890 BB ZEEWOLDE
Lastig, maar hopelijk komt het nu in orde.
Echter, ik zag ook toen ik wilde bestellen dat ik een LG Quick Circle cover zou krijgen. Deze heb ik ook niet ontvangen in de doos, en ik zie verder ook geen manier om deze aan te vragen via LG. Wellicht is deze actie afgelopen en is Vodafone deze vergeten weg te halen? Graag hoor ik hier meer over van een Moderator.
Alvast bedankt,
Daniël.