Rickerttt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Instelingen note 4

Hallo allen


Ik ben sinds kort in bezit van de galaxy note 4.
Bij thuiskomst alles geinstaleerd en kreeg hierop hetvolgende sms-bericht van vodafone:

''we zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Ga naar www.vodafone.nl/startup om je toestel gebruikersklaar te maken voor internet email en mms en doorloop de stappen''

Eenmaal op deze site beland staat er tientallen handleidingen voor samsungs waaronder note 1/2/3 maar echter geen 4.

Mijn vraag luid waar ik de juiste instellingen voor de note 4 kan vinden


Ik moet erbij zeggen dat ik wel internet heb op de telefoon, maar deze naar gevoel zeer zeer traag is!

Dank

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Rickerttt,

Deze telefoon is nog maar heel kort geleden uitgebracht, de handleidingen staan dan soms nog niet klaar op de website. Je kunt de instellingen wel controleren met bijvoorbeeld de Note 3 of Galaxy S5. De instellingen hiervan moeten overeen komen. Echter wanneer je internet al werkt kun je er vanuit gaan dat dit gedeelte goed zit.

Kun je aangeven via welk netwerktype (2G, 3G of 4G) je precies bent verbonden en welke snelheid je haalt? Je kunt eventueel ook een speedtest app gebruiken om dit in te zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic