kaaqqq

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mogelijk tot aanvragen gratis G Watch en geen gratis cover zoals beloofd. LG G3

Beste,

Ik heb op 21 oktober een abonnement verlengd met een LG G3 als telefoon. Deze heb ik vandaag binnen gekregen.

Dit is gedaan op de Vodafone website.
Er word als extra een LG G watch belooft en een gratis telefoon cover/circle case.
Hier heb ik bewijs ervan (screen shots)

1ste punt, Ik heb geen gratis hoes/telefoon gekregen en er staat nergens uitleg hierover waar je het kan aanvragen.

2de punt is dat mijn imei nummer niet accepteert word op de website waarop ik de gratis G Watch kan aanvraagen.
Dit heb ik al 10 x nagecheckt. De volgende melding krijg ik; Het IMEI-nummer is niet correct.
Ik heb verschillende varianten geprobeerd.

Mijn imei nummer is :
-word telefonisch doorgegeven-

Graag hoor ik het spoedig.

Grt.

9 Reacties 9
job_d

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met aanvragen van de G Watch. Als ik mijn gegevens intik krijg ik ook de melding dat het IMEI nummer niet correct is.

Ik hoor ook graag meer!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi beide,

Wat onhandig zeg! Allereerst is het goed om even een andere browser te proberen, dit kan soms helpen! Daarnaast; welke website gebruiken jullie? Het is inderdaad de bedoeling dat als je deze accessoire wilt hebben, het je eigen verantwoordelijkheid is om dit aan te vragen.
job_d

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik:
http://www.thenewsmart-g3-vodafone.nl/

Ik heb ook al contact gezocht met hun helpdesk via e-mail, maar dit heeft nog geen reactie opgeleverd. Ik ga straks ook maar nog eens proberen te bellen. Overigens heb ik het nu in chrome en IE geprobeerd maar beiden geen succes...
kaaqqq
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 4 verschillende browsers geprobeerd.

Namelijk : Internet Explorer 11, Firefox , Chrome en opera.
Van alle browsers heb ik ook de standaard instellingen terug gezet.
Ik heb geprobeerd 3 verschillende computers op drie verschillende lokaties.

website is : http://www.thenewsmart-g3-vodafone.nl/

Ik heb ook een mail gestuurd naar lg ( mail adres die op http://www.thenewsmart-g3-vodafone.nl/ staat ).
Maar daar krijg ik ook geen reactie erop.

Het is bijna nu week verder en nog steeds niet verder.

peponline

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik heb mijn LG G3 op vrijdag 24 oktober 2014 besteld, en inmiddels binnen. Ook ik kon me niet registeren op de website thenewsmart-g3-vodafone.nl vanwege de foutmelding "Het IMEI nummer is niet correct".
Ik heb telefonisch contact opgenomen met de LG helpdesk, en nu moet ik het vlgende doen:


  • Maak een printscreen van het ingevulde scherm van de registratiepagina (met alle gegevens) of noteer deze op een begeleidend schrijven. Geeft u ook even uw kleurkeuze door?
  • Maak een kopie van uw aankoopbewijs (factuur, kassabon, etc.)
  • Knip het IMEI nummer (beginnend met 35 ..) uit de kartonnen verpakking van uw LG G3.
Let op!! Alleen de kartonnen uitgeknipte IMEI-nummers worden geaccepteerd, dus geen stickers, foto’s of kopieën!!
Stop de □ printscreen met uw persoonlijke gegevens
□ kopie aankoopbewijs
□ kartonnen IMEI-nummer
in een voldoende gefrankeerde envelop en stuur dit naar:

ODC Benelux
T.a.v. LG GWatch Vodafone actie - HANDMATIG
Postbus 1252
3890 BB ZEEWOLDE

Lastig, maar hopelijk komt het nu in orde.

Echter, ik zag ook toen ik wilde bestellen dat ik een LG Quick Circle cover zou krijgen. Deze heb ik ook niet ontvangen in de doos, en ik zie verder ook geen manier om deze aan te vragen via LG. Wellicht is deze actie afgelopen en is Vodafone deze vergeten weg te halen? Graag hoor ik hier meer over van een Moderator.

Alvast bedankt,
Daniël.
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo @peponline
De actie die je noemt mbt de cover zegt me niets. Ik zie dat op dit moment een € 50 cashback actie is. Wellicht kom je hiervoor in aanmerking.
Gr Per
peponline

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo @Netwerk-info.

Het gaat om de volgende URL:
https://directsales.vodafone.nl/?filter=voice&manufacturer=LG

Ik zie er inderdaad ook naast staan van de €50 cashback. Daarom had ik ook zowel de cover als de cash-back verwacht eigenlijk.

peponline

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie dat het plaatje nu aangepast is. Dat scheelt weer verwarring voor nieuwe klanten.
Is er nog een compensatie voor klanten zoals ik en de TS?

Met vriendelijke groet,
Daniël.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @peponline,

Het Forum is bedoeld voor het delen van informatie. Zoals eerder aangegeven zijn we niet op de hoogte van deze actie. Voor inhoudelijke vragen met betrekking tot je bestelling raad ik aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic