Uiteraard mag je teleurgesteld zijn en het vervelend vinden, wanneer je geen bereik hebt, en de zakelijke klantenservice niet bereikbaar is. Maar om dan direct aan te geven dat het een k*t service is, moet je gewoon niet doen. We hebben hier op de community afspraken gemaakt dat we het netjes houden en daar past dit woord niet bij. Nogmaals, ik begrijp best dat het lastig is maar zo gaan we niet met elkaar om.
Uit je tekst begrijp ik dat je geen mobiel internet hebt op 1 van je zakelijke abonnementen, dan heb je er meerdere bij je gehad? Zo ja, hadden die dan wel bereik? En heb je dan ook een SIM swap gedaan met je andere toestellen om te zien of het misschien aan je telefoon ligt? Je hebt uiteraard van alles geprobeerd om alle mogelijke te bekijken en te zien of dat werkt. Net wat Cecilia zegt, in de meeste gevallen ligt het aan de APN instellingen maar het kan ook zijn dat er een instelling is geplaatst waardoor je geen data kunt gebruiken in het buitenland, ook al staat roaming aan op je toestel. Ik weet niet, maar dat is goed mogelijk. Ik hoop dat het uiteindelijk is opgelost en dat de klantenservice niet nodig is.