tuxcetuz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel netwerk

ik heb een 2-jarig abbonement met mobiel internet. Na een klein jaar is mijn toestel kapot gegaan en heb ik een nieuwe gekregen. Ik kan nu alleen geen gebruik maken van mijn mobiel netwerk terwijl er wel staat dat mijn mobiel netwerk gewoon aan staat.
 
Heeft het te maken dat ik een nieuw toestel heb want voorheen had ik hier geen last van.
 
Graag hulp!
5 Reacties 5
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi tuxcetuz,

Welkom op het Froum!
We willen je met alle plezier helpen, maar dan moet jij ons weer helpen door informatie te geven.


  • Wat voor toestel had je
  • welk toestel gebruik je nu
  • sinds wanneer speelt dit probleem

enz enz.
tuxcetuz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu een blackberry 8520, en die had ik de vorige keer ook.
Omdat mijn mobiel niet meer te repareren was heb ik een heel nieuw toestel gekregen (bb 8520).
Ik heb het probleem sinds ik het nieuwe toestel heb. 
Als ik bijvoorbeeld op twitter of facebook wil krijg ik de melding: ''Momenteel gebruikt u een abonnement dat deze toepassing niet ondersteunt. Om deze toepassing te gebruiken, moet u verbinding maken met een Wi-Fi-netwerk of contact opnemen met uw serviceprovider om uw huidige data-abonnement te upgraden''
Ik heb het vermoeden dat op de een of andere manier mijn abonnement nog niet werkt op mijn nieuwe toestel, waar kan dit ergens aan liggen? misschien dat er iets nog niet is geactiveerd ofzo?
 
M.v.g.
 
Tuxcetuz
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je hebt het in je eerste post over een abonnement met mobiel internet. Maar naast mobiel internet heb je met een Blackberry ook altijd de Blackberry Service toevoeging nodig.
Indien je die niet hebt, kan jouw Blackberry niet online komen, ook al heb je mobiel internet in je abo.
tuxcetuz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja maar hoe kan ik die toegang dan krijgen?
want ik kan wel pingen, en daar heb je ook blackberry internet voor nodig toch?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Kortste klap? Even de klantenservice bellen, die kunnen zo nakijken of je het nu wel of niet hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic