Beste Vodafone.
Ik ben geen klant en kreeg een wel zeer vreemde email van donotreply@vodafone.nl.
Hieronder te vinden:
Uw betalingstermijn is verstreken
Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je e-mail ontvangen en geven hierop binnen 3 werkdagen een reactie.
Wij hebben je e-mail ontvangen en geven hierop binnen 3 werkdagen een reactie.
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van
€ 49,25 uiterlijk binnen een termijn van drie werkdagen te voldoen.
Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven,
verzoeken wij u te betalen via iDEAL.
Het openstaande bedrag is momenteel € 49,25 (inclusief kosten).
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van € 79,90
indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
- Klik
hier op: online betalen om de factuur te voldoen,
let op dat u de juiste bedrag: € 49,25 invult
- Klik vervolgens op kopen
- Bij uw bitcoinsadres vult u: 1G7ELK72PoBTiiCzcPzSoK7LyU3ke8XCXN
- U kunt nu direct uw betaling doen via iDEAL. Kies hiertoe uw eigen bank.
- Zodra u het openstaande bedrag heeft betaald, ontvangt u een bevestiging email.
Let op: Als wij uw betaling niet voor dinsdag 14 september 2017 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure. Voorkom bijkomende kosten. Met vriendelijke groeten,
Vodafone
Vodafone Libertel B.V.
KvK: 14052.264
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht
Graag uitleg.