Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,320Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn abonnement opzeggen. De belangrijkste - maar niet de enige - reden hiervoor is dat Vodafone een interessante deal aanbiedt in combinatie met internet thuis, van Ziggo. Alleen... dat kan ni...

Abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Hoe kan het dat wanneer ik mag verlengen bij Vodafone de kosten voor een abbonnement incl. telefoon 10 euro hoger uitvallen dan de kosten die ik maak per maand bij een andere telefoniemaatsc...

Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Morge, Wilde een prepaid kaart in mijn iPad voor het geval er ergens geen WiFi of signaal zou zijn. Het aanmelden ging lastig moest steeds wisselen tussen mijn tel en iPad gezien bv sms code ontvangen...

VastOpMobiel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een (3x) vastopmobiel abonnement echter deze is door VF op 29 augustus 2017 per abuis eraf gegooid. Na 5 keer bellen en escalaties van cases is het nog steeds niet verholpen. Nog erger is dat e...

Dongel werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dongel werkt in Nederland perfect.Nu wil ik deze in Duitsland gebruiken en heb ik " verbinding maken " en " roaming aangevinkt, dat helpt niet.Ik krijg een melding dat ik een APN verbinding moet ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen