Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Red3 abo na juni 2017 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Als je RED3 abo heb dat word volgende maand eu. Het bellen os dat dan vanaf Europa onbeperkt naar Europese nummers net zoals de nieuwe red abonnementen? Daar kan je vanaf bijvoorbeeld België on...

Smart Mini 7 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een melding van een software update voor mijn smart mini 7, maar welke apps ik ook uitschakel ik blijf geheugen te weinig hebben om de update te kunnen downloaden. Geen enkele app kan naar de 1...

VF F&F korting Alleen-lezen Onopgelost

Een tijd geleden (17-4) heb ik een abo via VF f&f besteld. Ik kreeg keurig meteen een bevestiging, Een paar dagen later kreeg ik nogmaals een bevestiging met een verkeerd abonnementstarief. Dit was he...

Voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Een beller krijgt de melding (als ik niet opneem) dat het niet mogelijk is een voicemailbericht in te spreken. Terwijl ik wel Voicemail heb aangezet en een boodschap heb ingesproken. Heb ik ergens een...

Uitleveren bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vorige week de samsung s8 besteld en de levering status staat nu op uitleveren met de text: 'Maak een leverafspraak via de link in de ontvangen e-mail'. Ik heb echter geen email ontvange...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen