Erik1970

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet

Hallo,
 
Ik krijg sinds enkele weken geen verbinding meer met internet via mijn smartphone.
Ik maak gebruik van het prepaid+ internet met het dagtarief omdat ik het enkel tijdens de weekends gebruik maar sinds een paar weken lukt het dus niet meer om verbinding te krijgen.
Heb alles gecontroleerd of er niets verkeerds is ingesteld maar alles staat zoals het moet zijn en heb ook geen sms verstuurd om het internet uit te schakelen.
Mijn tegoed is weliswaar nog maar 2,65€ en het zou pas op 20-07-2014 komen te vervallen, komt het doordat mijn tegoed te laag is of is er ergens een foutje bij vodafone?
In de app kan ik er ook niets over terug vinden, als ik het uberhaupt kan lezen want de tekst is minuscuul klein , telefoon kantelen helpt niet want de tekst draait niet mee en kan het ook niet vergroten. (misschien een tip voor de mensen die aan de app werken)

Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Erik, nee dat zou niet aan je tegoed moeten liggen. Als je geen internet-BloX hebt dan internet je tegen het dagtarief. Dwz dat er een euro van je tegoed wordt afgeschreven zodra je op internet gaat, en dan krijg je voor die dag 100 MB.
Ga je de volgende dag weer op internet, dan gebeurt hetzelfde. Met 2,65 zou je dus in ieder geval 2 dagen moeten kunnen internetten.

Staat je optie pakketgegevens aan en heb je de instellingen vergeleken met die op handleidingen.vodafone.nl? Als je jouw simkaartje in een andere telefoon stopt, werkt het dan wel?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Erik, nee dat zou niet aan je tegoed moeten liggen. Als je geen internet-BloX hebt dan internet je tegen het dagtarief. Dwz dat er een euro van je tegoed wordt afgeschreven zodra je op internet gaat, en dan krijg je voor die dag 100 MB.
Ga je de volgende dag weer op internet, dan gebeurt hetzelfde. Met 2,65 zou je dus in ieder geval 2 dagen moeten kunnen internetten.

Staat je optie pakketgegevens aan en heb je de instellingen vergeleken met die op handleidingen.vodafone.nl? Als je jouw simkaartje in een andere telefoon stopt, werkt het dan wel?
Erik1970
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kon niet dadelijk proberen met een andere telefoon, dat is nu gebeurd en daarmee ging het wel.
Daarna heb ik alle instellingen uitgezocht en op een of andere manier was er een instelling gewijzigd in mijn telefoon.
Nadat deze terug juist waren gezet werkte het internet weer.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Erik,

Dat is fijn om te horen. Bedankt voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic