Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geluidsproblemen Galaxy S3 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, sinds dit weekend heb ik problemen met het geluid op mijn telefoon. Het geluid in de rechterkant van mijn koptelefoon/oordopjes is weg. Ik had het al eerder maar toen dacht ik dat het probleem aa...

Toon1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dramatisch 3G bereik Amstelveen en Almere :( Alleen-lezen Onopgelost

Sinds twee weken klant bij Vodafone omdat ik een tegenstander ben va het lease principe wat KPN en consorten hanteert. Tele2, T-Mobile en dergelijke providers geen optie in verband met het mindere net...

Wimster8 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Roaming uit in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren was ik voor de tweede keer in buitenland.rige keer was in Parijs. Ik wilde toen met mijn MBB internet op reis internet gebruiken. Dat bleek niet te werken. Waarom wist ik toen niet. Aangezien...

Overstappen naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik overweeg om binnenkort de overstap naar Vodafone te maken.Zal dan gaan om een twee jarig contact. Onbeperkt bellen heb ik niet nodig dus kom dan al snel uit bij het abonnenment van 44 e...

Jos_A door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude zakelijke tarieven Alleen-lezen Onopgelost

Op de website worden enkel de actuele zakelijke tarieven getoond.Via de support zijn er ook oude zakelijke tarieven te vinden van 2012 en 2008 Ik zoek echter de oude tarieven van mijn huidige ondernem...

kees007 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

exchange server, uitgaande post server instellingen Alleen-lezen Onopgelost

sinds ik nu bij voda zit krijg ik mijn uitgaande post server instellingen maar niet goed om een mail te verzenden,ik heb windows live mail, POP3 accounts.kan iemand mij hier even bij helpen?

fcruizer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte service Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil hierbij mijn slechte service van Vodafone melden Ik wilde mijn abonnement vgerlengen, met een nieuwe telefoon de Sone xperia Z black.Twee weken geleden gebeld met Vodafone (zat. 9 maart).De med...

StefanZ door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry id pakt ie niet, wachtwoord mobile email kwijt Alleen-lezen Onopgelost

krijg de oude bb bold van mijn schoondochter, alleen hij wilt niet mijn bb id accepteren. ben tevens mijn mobile email wachtwoord kwijt dubbel pech of kan ik geholpen worden

feestmuts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy s3 mini 3g netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een sim only abo met internet afgesloten vanaf vandaag gaat dit in. Nu is mijn vraag hoe kun je 3G ontvangen? Hij werkt wel op wifi.Alvast Bedankt.

Ellen28 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwerk regio 3755 Alleen-lezen Onopgelost

al twee dagen geen netwerk in de regio 3755 maar kan nergens vinden of er storing is??! wie weet het antwoord want het is zwaar vervelend.... thanks! zodra we de regio uit zijn is alles weer ok...heel...

shira door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry Basis internet bundel op andere telefoon Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone en/oflezers, Ik heb een vraagje met betrekking tot de Vodafone Blackberry Basis bundel. Ik heb bijna 2 jaar geleden een abbo genomen met een blackberry.Nu heb ik onlangs een nieuwe tele...

Wedge door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vrijwel geen internet, wel bellen/sms Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een lange tijd een probleem. Ik heb een Sony Xperia P en ben telefonisch altijd en overal bereikbaar, smsjes lukken ook goed, maar als ik niet op Wifi zit en buiten de deur ben dan heb ik ei...

Geen netwerk postcode 4835 Alleen-lezen Onopgelost

Heb vanmorgen geen bereik, kan dus niet bellen of smsen en ben onbereikbaar. :@Wifi werkt wel normaal.Wat nu?

ovps door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beeldscherm weigerd Xperia Z Alleen-lezen Onopgelost

Sinds afgelopen Zaterdag de Z in gebruik maar eigenlijk loop ik al gelijk tegen een probleem aan, ongeveer 3 a 4 keer per dag als ik de telefoon wilt aanzetten weigerd die gewoon en gaat het scherm ni...

Kardinaal door Gedreven Liefhebber
  • 28 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

in de regio 3755 is geen netwerk maar kan nergens vinden of er storingen zijn zwaar vervelend dit!! wie weet wat er aan de hand is?

shira door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

update android Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer komt de android update beschikbaar voor mijn galaxy tab 2 10.1

Abonnement gaat in op dag waarop gebeld? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Dinsdag 2 april bem ik gebeld door eem medewerker van jullie voor het verlengen van mijn contract. Dot is het contract van 225 belminuten en 500 mb voor 15 euro. Na het bevestigen via d...

Jozien door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Online Orderstatus Alleen-lezen Opgelost

Hoi Allemaal !! Afgelopen vrijdag kon ik mijn abonnement verlengen en heb dat meteen maar gedaan. Maar nu wil ik de online status van mijn bestelling bekijken en dan krijg ik alleen een wit scherm??En...

Irene79 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samenwerking kpn vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hoi kan iemand mij vertellen wat de uitslag is van de samenwerking van vodafone en kpn wat betreft het delen van de opstelpunten van gsm masten en toebehoren gr peter valentijn

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen