pvdburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet?

Hallo,

Ik heb vandaag precies een maand geen 3G. Op 17 februari merkte ik dat ik buiten WiFi geen internet verbinding kon maken op mijn telefoon. Ik dacht dat ik misschien over mijn bundel heen was gegaan, en wilde het einde van de maand afwachten. Nu zijn we een maand verder, en ik kan nog steeds niet zonder WiFi op het internet.

Wat zou het probleem kunnen zijn? Hoe kan ik dit laten fixen?


Pascale
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @pvdburg,

Controleer eens je instelling gen via handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij metwerkmodus wcdma en gprs aan moet staan.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik je aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat jouw simkaart in een ander merk en typen toestel moet en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit kun je doen in een vodafone winkel.

Mocht het aan de simkaart liggen dan krijg je een nieuwe in de winkel of via de klantenservice. Tevens kun je contact op nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe je op het netwerk staat en evt of er een blokkade opstaat en waarom.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag + url gefixt*
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten. Voor meer informatie zie: Eerste hulp bij Netwerkproblemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic