Keijsers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet na pop-up om internet instellingen te configureren

Nadat mijn telefoon vanochtend uitviel (batterij leeg), ontving ik van vodafone onderstaande sms. In de pop-up die hier op volgde heb ik op ok geklikt, waarna er niets meer gebeurde (geen download, vervolgstap e.d. gezien).

Resultaat: sinds dit moment doet mijn internet het niet meer. Telefoon aan/uit zetten en alle opties met betrekking op internet geprobeerd om het weer aan te krijgen, geen succes.

Telefoon: Huawei Ascent G6.

Sms:
'We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Zometeen ontvang je hiervoor de juiste instellingen. Om gebruik te maken van internet en MMS dien je deze instellingen te accepteren. Volg zorgvuldig de instructies op je toestel."


4 Reacties 4
flpor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem ook , heeft u al een oplossing gekregen?
Keijsers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik heb via google nog geen oplossing gevonden.

Ik verwacht snel via dit forum een reactie van vodafone te ontvangen, zodat ik niet nog kosten moet gaan maken door het bellen naar de klantenservice.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi beiden, het zou kunnen dat er een instelling in het toestel niet helemaal goed staat na de wijziging. Ga aub even naar handleidingen.vodafone.nl, selecteer daar je toestel en controleer of de instellingen voor internet nog zijn wat ze moeten zijn. Ik verwacht dat er in het toestel een instelling niet helemaal klopt. Dit aanpassen zorgt direct dat je weer internet hebt.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic