Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,459Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

beltegoed verdwijnt zonder iets te doen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe telefoon en de laatste dagen is mijn opgevallen dat er dagelijks een euro van mijn beltegoed af gaat, met mijn vorige telefoon had ik hier geen last van. Dit snap ik ni...

door Niet van toepassing

Al 3 weken een "onbekende" storing Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker, Ik zal nu ook wel verteld worden dat dit niet hier op het forum hoort, maar ik word nergens geholpen en ben deze situatie helemaal zat! Ik heb op 26 februari(!) online mijn abonnemen...

omer- door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim kaart probleem Alleen-lezen Onopgelost

Toestel: Samsung Galaxy S3 (GT-I9300)Android: 4.1.2Buildnummer: JZO54K.I9300XXEMC2 Probleem:Regelmatig de melding "sim kaart verwijderd". Herstart van toestel is nodig om dit te verhelpen. Komt vooral...

babachan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

7217 - Harfsen netwerk storing Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 13 maart, ernstige problemen met het vodafone netwerk in Harfsen ( 7217) . Signaal sterkte fluctueerd veel. Vaak helemaal geen bereik. Gemeld bij Vodafone ook via corporate. Nog geen zicht op op...

rdommerh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g snelheid Iphone 5 en 6 Alleen-lezen Onopgelost

Ik haal met mijn Iphone 5 zo max. 44Mbps download.Een vriend met Iphone 6 en TMobile 122Mbps. Ligt dit aan TMobile of de Iphone 6??

nikmac door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment zijn er problemen met My Vodafone waardoor je hinder kunt ondervinden met het volgende: - Inloggen- Het activeren van BloX- Het aanmaken van een nieuw My Vodafone account- Het bekijken v...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Hoe SMS te ontvangen met de SIM in iPad? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een vodafone abonnement met data die ik al jaren gebruik. Nu heb ik tijdelijk een andere telefoon van mijn werk waardoor ik zelf niet meer bel met mijn Vodafone nummer. Ik heb daarom mij...

Ontvangst op camping Alphen Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Vodafone maakt reclame dat er dekking is in heel nederland.Maar in alphen heb ik geen 3g of 4g en als ik bel moet ik hopen dat de verbinding niet weg valt wat best vaak gebeurd.Is hier iet...

kevin1984 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bereikbaarheid Biddinghuizen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom nu al enkel jaren bij Dorhout Mees in Biddinghuizen en al jaren geen verbinding.Nu ga ik dit jaar weer daar medere malen naar toe en zou het fijn vinden als er verbinding zou zijn.Er is bijna t...

hagman door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Teveel kosten in rekening gebracht - Klantenservice niet te bereiken Alleen-lezen Onopgelost

Nu alweer de tweede maand dat er ongeveer 100 euro teveel in rekening is gebracht vanwege een (schijnbaar) te hoog dataverbruik.De Vodafone App en Data Manager spreken dit echter tegen. Ook is er geen...

edwin16 door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Alles-in-1 op reis Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb (thuis in Nederland) de blox Alles-in-1 op reis aangezet, en er wordt gelijk €2 afgeschreven. Deze blox is toch kosteloos tot je hem gebruikt (in het buitenland)???

mpera door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vervangend toestel bij hybride mogelijk? Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag net mijn samsung ingeleverd voor reparatie, maar thuis kwam ik er pas achter dat mijn oude toestel het niet meer doet, nu ben ik niet meer bereikbaar en zoek ik een vervangend toestel. Weet ie...

daggiep door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid nieuwe klant opwaarderen geen sms Alleen-lezen Onopgelost

ik heb zojuist mijn sim kaart ontvangen en beltegoed opgezet ik krijg geen sms wachtwoord ook kan ik niet bellen wanneer wordt beltegoed op mijn telefoon gezet heb toch betaaldof moet ik terug naar de...

Mediaopslag xperia t blijft vollopen / intern geheugen is vol Alleen-lezen Onopgelost

De media opslag in mijn intern geheugen blijft vollopen, soms wel binnen een uur. Foto's en muziek al gewist.Zelfs dan blijft mijn intern geheug vollopen. Iemandeen oplossing?

Karin1976 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activatie nano sim Alleen-lezen Opgelost

Hallo.Ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengd.En ben nu van de iPhone 4s naar de 6 gegaanMaar de nano sim doet het nog steeds nietIn de winkel zeiden ze dat hij het in de loop van de middag ging doe...

Al ruim een jaar slecht of geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Hoe lang duurt de netwerk storing nog in Nederland?Heb een Samsung galaxy s2 plus met een vodafone red abonement.Afgesloten in december 2013 en is ingegaan in januari 2014. Heb al 3 nieuwe simka...

neorej door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bug in handtekening? Alleen-lezen Onopgelost

Misschien zien jullie het al ehh... Maar mijn handtekening bugt daardoor zie je maar de helft heeft @Annabelle , @Maartje of @Marc- enig idee hoe dit kan?

Tweede abonnement op naam en verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Al menig jaar ben ik Vodafone klant. Ik heb net weer mijn abonnement verlengd via een Veronica actie. Nu wil ik een abonnement voor mijn dochter afsluiten via diezelfde actie en die komt dus ook op mi...

MDS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extra data bundel Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb nu al een tijdje een abonnement bij jullie. Voorheen was het altijd dat als je data op was, dat je automatisch 100mb extra kreeg voor 2,50 geloof ik. Nu blijkt dat volgens mij a...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen