Ruud12345

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet in regio Ridderkerk -> Ringdijk 390 (postcode 2983 GS)

Vanaf vanochtend geen internet (telefoon geeft wel 3G of H+ aan) mogelijk aan de Ringdijk 390 te Ridderkerk (postcode 2983 GS). Zojuist het dorp ingelopen en daar wel internet.
Bellen kan wel!
11 Reacties 11
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Goedemorgen @Ruud12345 . We hebben daar geen bekende storingen of werkzaamheden. Merk je intussen al verschil?
Zo niet: helpt het als je je toestel een paar minuten uit zet en dan weer aan?
Ruud12345
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi AstridG, op 1 juli 's avonds naar huis gereden en buiten Ridderkerk weer bereik. Vandaag (2juli) wel bereik, maar erg traag. Vaak een G verbinding ipv een H+.
Uitzetten van telefoon of herstarten e.d. heeft geen effect.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Zijn er meer mensen in jouw omgeving die dit ervaren? Dan lijkt het me verstandig als jullie je telefoonnummers doorgeven aan onze klantenservice (kan ook via Twitter of Facebook). Onze technici onderzoeken dan aan de hand van jullie nummers of er problemen zijn met een mast in de buurt.
Ruud12345
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn collega tegenover. Mij heeft ook Vodafone en zegt geen problemen te hebben met internet.
Eerder ook dit gehad en simkaart evenbin andere telefoon gedaan, toen bleef het probleem gewoin bestaan.
(Dus wel H+, of G en geen foutmelding van apps e.d. naar er wordt geen content gedownload.
Ceesb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ten eerste, belachelijk dat er geen normaal contact mogelijk lijkt en je weeeer een wachtwoord en lekker belangrijk moet inloggen, veel informatie, nooit antwoorden...
Na 6 keer het weigerachtige formulier ingevuld te hebben einDelijk door, niks anders te doen natuurlijk.
Ook al sinds twee weken geen g3 in Ridderkerk, nabij postcode 2983 wel g 2, g3 gaat aan en uit constant, en nee, ligt niet aan telefoon of instellingen. Telefoongesprek verbinding is in veel plaatsen zeer onbetrouwbaar, maar dat is wat anders. Jammergenoeg beschik ik voor het werk over een USB Dongle g3 en de smartphone, beide abbo's doen het gewoon niet meer in rkerk, en nee, dat was eerder niet zo. Vorig jaar een paar weken dezelfde verschijnselen gehad. Ons bedrijf heeft plus 800 abbo's Vodafail, hopelijk volgend jaar andere aanbesteding...
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Ceesb ,het klopt dat je je moet aanmelden voor het forum als je er iets op wil posten. Gelukkig hebben we een hele hoop kanalen waar je met je vragen terecht kunt. Op het forum helpen klanten elkaar. Mocht je 1 op 1 willen spreken met een medewerker van Vodafone, dan is het forum minder geschikt. Immers zijn er gegevens van je nodig die je hier niet kunt neer zetten. Kijk even hier voor alle contact mogelijkheden.

Wel is het zo dat als je bedrijf 800 aansluitingen heeft het zo zou kunnen zijn dat er met het bedrijf afspraken gemaakt zijn wie er waarover contact op kan nemen. Ik kan uit je bericht niet opmaken of dit zo is, maar als het zo is dan heeft je firma dat beslist aan je gecommuniceerd. Ik heb vast voor je gekeken of we er werkzaamheden / storingen hebben. Op dit moment is dat niet het geval.
Hugines

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan in Barendrecht. niemand heeft er last van behalve ik.

postcode is 2993 PP. heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice maar ik heb niet veel aan die informatie
Ruud12345
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wederom geen internet in 2983GS te Ridderkerk.
Afgelopen week alleen zeer traag internet, maar vandaag wederom niet bereikbaar via internet.
Green

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sinds gisteren staat er op jullie site bij werkzaamheden/storingen dat postcode 2983 geen 3g bereik heeft.
Wanneer gaat dit opgelost worden?!

r-ch-l

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook al de hele week geen of slecht internet. Sinds gisteren 9:00 helemaal niks meer en nu nog niet baal hier ontzettend van! Postcode 2985cs
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We werken hard aan een oplossing. Als er iets verandert staat dat vermeld in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic