eric7312

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet in Duitsland

Vandaag een dag in Duitsland geweest . Ongeveer 3 seconden gebruik kunnen maken van internet . Daarna geen internet meer ... Alle instellingen staan goed . Hoe kan het dat internet is gestopt? Of is dit de manier voor Vodafone om zo min mogelijk kosten te maken?
Mijn vrouw zit nog bij Simyo , waar ik ook een abo had , zij had geen problemen met het internet.....
Nu al spijt dat ik ben overgestapt....
7 Reacties 7
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi eric7312,

Dat is vervelend. Je geeft aan dat jouw APN-instellingen goed staan?
Het kan soms zijn dat jouw simkaart niet goed verbonden is. Om dit te verhelpen, kun je eens switchen naar een ander netwerk en daarna weer teruggaan naar de automatische netwerkselectie. Gezien je nu niet meer in Duitsland bent, is dat natuurlijk moeilijk om te testen.
Mocht het nog eens gebeuren, dan zou je onze Network Check eens kunnen doen via: http://voda.fo/ne/buj6s.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi eric7312,

Wat is ondertussen de status? Ben je nog in het buitenland geweest? En had je toen internet?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
eric7312, is het nog gelukt? Bij het uitblijven van een reactie zal het topic binnenkort gesloten worden.
eric7312
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben nog niet in Duitland geweest . Waarschijnlijk weer volgende maand. Mag van mij wel gesloten worden. Als het dan niet werkt , meld ik mij wel weer ... In ieder geval bedankt...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
eric7312, afgesproken 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic