Hoi
Vodafone8484 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst een fijne vakantie gewenst natuurlijk... hoop dat je er nog een beetje mooi weer bij hebt.
Je kan even proberen bij Instellingen - Mobiel netwerk of daar je Roaming wel aan staat. Is dit het geval dan zou je nog even handmatig van provider kunnen veranderen en weer terug te zetten op de juiste, die je nu ook hebt. Wil dit niet lukken, kijk dan onder je mobiele netwerk of je APN wel goed staat ingesteld.
De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4
Vaak wil het op deze manier wel lukken. Helpt dit allemaal niet, kijk dan of je simkaart het in een ander toestel wel doet. Misschien dat het toch aan je toestel ligt en dat kan je dan op deze manier uitsluiten. Eventueel zou je nog kunnen kijken via
My Vodafone of dataverkeer daar wel op aan staat (Producten - onderaan staat Diensten blokkeren - Dataverkeer).
Dit alles moet denk ik wel helpen om het weer werkende te krijgen. Laat nog even weten of het is gelukt.