ivje

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet (2G of 3G) in Hoofddorp

Sinds vanochtend een uur of 9 geen mobiel internet in Hoofddorp (2132HA). Heb al gebeld met 1201 (45 ct. per gesprek). Mij is meegedeeld dat er geen storingen zijn en dat ik goed verbonden ben met het netwerk. Ik moest mijn telefoon uitzetten en een kwartier later weer aanzetten. In de tussentijd zou mijn simkaart losgekoppeld worden van het netwerk en er opnieuw aan gekoppeld worden. Ik heb gewacht, opnieuw telefoon aangezet, weer een kwartier gewacht, maar ik heb nog steeds geen internet. Mijn accu is nu bijna leeg van al het zoeken naar netwerk en om de minuut gaat de telefoon op de stand "Zoeken..." of "Geen service". Omdat ik geen zin heb om weer 45 cent te betalen met het risico ook nog eens halverwege het gesprek verbinding te verliezen, hoop ik via dit Forum melding te kunnen maken van de storing op het netwerk in Hoofddorp.
5 Reacties 5
ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds geen internet en meestal ook geen enkele vorm van netwerk in Hoofddorp. Hebben nog meer mensen hier last van vandaag?
ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net weg uit Hoofddorp en gelijk volop bereik en internet!
Het ligt dus niet aan mijn toestel oid.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey ivje,

Er zijn op dit moment inderdaad problemen met het netwerk op die postcode 😞
Er wordt hard gewerkt dit op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Magdalena

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb postcode 1784 en ook sinds gisteren 4-4 geen service, behoorlijk vervelend

Hoop dat het snel opgelost word, heb mijn telefoon niet alleen privé, maar ook bedrijfsmatig nodig
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Magdalena,

In Den Helder zie ik momenteel geen problemen. Mocht je nu nog problemen ervaren dan raad ik je aan om even een apart topic aan te maken zodat we het overzicht een beetje kunnen behouden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic