Hallo,
Ik heb een vraagje betreft mijn Samsung Galaxy Ace.
Ik heb een 2-jarig abonnement afgesloten en heb hem inmiddels net een jaar. Helaas heb ik hem niet verzekerd.
Gister kreeg ik namelijk last van foutmeldingen bij de app "Whatsapp." De melding gaf aan: geforceerd sluiten of rapport verzenden. Dit bleef mijn telefoon constant aangeven. Vervolgens heb ik hem een uurtje uitgezet en opnieuw opgestart, helaas kreeg ik meteen dezelfde melding weer. Ik probeerde nog te bellen met mijn telefoon en dit ging ook niet meer. Toen viel mijn telefoon constant uit en op een gegeven moment startte hij helemaal niet meer op. Als ik de aan/uit knop indruk zie ik zeg maar eerst samsung in beeld komen, daarna galaxy ace en dan samsung met de sterretjes van galaxy. Verder komt hij niet dus ik krijg niet de kans mijn pincode in te toetsen. Hij herhaalt het opstartscherm constant. Ik kan hem niet meer uit zetten met de aan/uit knop, ik moet de batterij er helemaal uit halen.
Ook wil ik aangeven dat mijn telefoon nooit is gevallen en niet in contact is gekomen met water. Hij deed het heel de dag gewoon goed tot dat die meldingen kwamen.
Wat kan dit zijn? En wat is het beste om te doen?
Verder las ik op de site dat vodafone garantie biedt voor de volle 2 jaar alleen lees ik veel op forums terug dat dit uiteindelijk niet gebeurd en de reparatiedienst het vaak op waterschade gooit (ook bij mijn zus en een vriendin gebeurd die er allebei zeker van zijn dat dit niet klopt), waardoor de kosten voor jouw rekening zijn. Kan dit kloppen?
Bedankt,
mvg