Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,170Oplossingen
  • 1,574Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Slecht / Geen internet verbinding Leerdam eo Alleen-lezen Opgelost

De dekking van Vodafone in Leerdam is over het algemeen goed, echter heb ik weinig tot geen internet verkeer via het mobiele netwerk. Berichten via Wattsapp en Tweetdeck komen wel binnen maar http ver...

Slecht of geen bereik met Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Specs: Samsung Galaxy SII.Android-versie: 2.3.6Baseband versie: i9100xxkI4Kernelversie: 2.6.32.7-i9100xwkk2-cl72641 Root@DELL88 #2Buildnummer: Gingerbread.XWKK2 Nu het probleem: Ik heb vaak dat er tot...

mb190 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc one x geen internet met micro chip Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Mijn broertje heeft net de nieuwe Htc One met micro chip binnen. Hij heeft de micr chip op de juiste manier in het toestel gedaan alleen krijgt hij vervolgens geen internet. Ook niet a...

Galaxy S2 SD kaart probleem. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb een heel apart probleem. Sinds begin mei in het bezit van de galaxy S2, en hier een micro sd kaart van 16 gig in gedaan. Alles ging perfect tot gister. Gister kreeg ik ineens de...

Samsung Galaxy Gio problemen Alleen-lezen Onopgelost

In januari 2012 dit toestel gekocht. Na 4 dagen deed mobiel niets meer. Vodafone winkel heeft een nieuwe batterij geplaatst en het ging redelijk tot begin mei.Mobiel wilde weer niet meer aan. Ter repa...

Jannette door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

automatisch netwerk selecteren Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn Galaxy S plus lukt het me niet (en ook de medewerker van de Vodafonewinkel hier in de stad niet) om automatisch netwerk selecteren te kiezen.Zodra je "netwerk kiezen" aanklikt zie je wel vaag ...

Nieuw: HTC One S Alleen-lezen Onopgelost

HTC One S (4,3-inch) is een Android 4.0-smartphone die tegelijkertijd is geintroduceerd met de HTC One X (4,7-inch).Het toestel heeft een dikte van slechts 8 millimeter en maakt gebruik van een 1,5GHz...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

blackberry blox werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds een uur doet mijn internet data het niet meer. Ik heb al *104# gebeld en daar staat dat ik nog 239 mb internet data heb! Ik zou graag willen dat dit opgelost word!! Met vriendelijk groet,...

x-ambie-x door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile Internet Werkt nIet op Blackberry Bold Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een zakelijke Blackberry Bold van Vfone. Email werkt, qhatsapp werkt, maar internet werkt sinds kort niet meer. Wanneer ik een internetpagina open, geeft hij aan "Bezig met laden", maar vervolg...

remonS door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apps kunnen niet gedownload of geüpdatet worden. Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, enige tijd geleden plaatste ik dit bericht: Hallo,Ik heb een probleem met de Android Market wat erg vervelend is, en ik kan niet vinden hoe ik het op moet lossen.Als ik een app probeer...

help me Alleen-lezen Opgelost

hoe kan ik me blackberry curve simlock vrij maken, zoner naar een winkel te hoeven groetjes deborah

haydut door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement vroegtijd verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Momenteel heb ik een contract die op 29 september 2012 verloopt. Echter vertoont mijn telefoon allemaal kuren.Ik kan 4 maanden van te voren (29 mei) mijn contract verlegen. Is het mogelijk dat ...

Thalotias door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw: Samsung Galaxy Beam Alleen-lezen Onopgelost

De Samsung Galaxy Beam (i8530) is de eerste projectorsmartphone van Samsung. Met de ingebouwde projector deelje snel en gemakkelijk content met familie en vrienden. Detoevoeging van de projector gaat ...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Iphone hotspot zonder blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag de hotspot mode op mijn iphone 4 gebruiken.Maar ik vind 15 euro per maand extra wel veel.Vooral omdat ik altijd 700mb+ overheb van mijn 1gb abbo en ik die extra gb van de blox niet...

roelforg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry Bold 9900 werkt niet goed Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Sinds kort heb ik een Blackberry 9900 Bold en sinds vandaag ook eindelijk een actief Vodafone-abonnement, dus BlackBerry service. Ik dacht dus eindelijk al die leuke apps te kunnen downl...

MiniSwiss door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Web blox werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een iphone en heb gisteren web blox aangesloten, ik heb antwoord gegeven dat me blox geactiveerd maar heb nog steeds geen internet kan iemand mij snel helpen. Mvg niko

yomyyo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde Blox afgesloten! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb vandaag per ongeluk de verkeerde blox aangesloten, deze was niet geschikt voor mijn Blackberry. someone please help me!!  Mijn mobiele nummer is ********** voor de moderators. alvast be...

LuukdeKok door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde Blox waardoor er nu 10 euro in 1 klap weg is! Alleen-lezen Onopgelost

Ik zocht dus internet voor mijn blackberry dus er stond internet 200 mb voor 9,50 dus ik stuur web aan en zie dat er 10 euro van me prepaid rekening af is, maar me ping deed t niet etc, dus ik kijk st...

bodinexx door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

boku sms? Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum heb simpelweg geregistreerd om een thread te maken maar goed !mijn volgende vraag:ik ben in het bezit van een vodafone abbonoment met toestel (290 ofzo bel+sms ...

Sgs2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen