Hoi
Pietervs Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat verhaaltje is helemaal waar! Het kan soms nog wel tot 4 weken duren voor je bericht krijgt van Vodafone. Bij Ziggo gaat het soms administratief iets sneller gaan dan bij Vodafone. Waarom? geen idee, maar bij mij was dit ook het geval. Dus voldoe je aan alle voorwaarden dan moet je gewoon echt een geduld hebben.
Heb je nu na 4 weken nog niets vernomen, dan zou ik toch nog eens aan de bel trekken bij de
klantenservice van Vodafone of een prive berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook. Je kunt ook eventueel via hier de
chat starten.
Succes, en het komt echt wel goed (zeg ik dan vol verwachting, hier ging het ook goed).
En opzeggen is echt geen optie hoor... Dat komt echt wel goed, Vodafone komt z'n afspraken, in dit geval, wel na!
Veel plezier bij VodafoneZiggo
🙂