Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,616Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

opladen iphone gaat slecht na update Alleen-lezen Onopgelost

onlangs heb ik 2 updates geïnstalleerd en na die updates gaat het opladen van mijn iphone7 opeens heel slecht. Soms laad deze wel op, soms niet... dit geldt voor opladen via stopcontact, via laptop en...

macy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzameltopic: Abonnement wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al DIK 3maanden bezig om naar jullie over te staple. (Heb al 10keer gebelt ect. nu kom EINDELIJK die vent met mijn sim kaart bergen ect. en krijg ik heb NIET MEE omdat JULLIE mijn gegeven die i...

Daan349 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alle inkomende oproepen prive Alleen-lezen Onopgelost

Hi! Sinds een update op mijn S7 komen al mijn oproepen privé binnen. Heb naar mijn idee alles instellingen al geprobeerd maar kom er niet uit. Ik las eerder dat het ook een probleem kan zijn vanuit de...

Marloes11 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niet ontvangen van sms microsoft Alleen-lezen Onopgelost

ik zit met een probleem, ik probeer mijn wachtwoord te achterhalen van mijn oude email maar daarvoor heb ik een verificatie code nodig van microsoft. ik heb al meerdere malen opnieuw gebprobeerd om he...

Samsung s7 wifi probleem Alleen-lezen Opgelost

Mijn Samsung 7 maakt sinds afgelopen weekend geen contact meer met het thuis wifinetwerk. Hij geeft aan dat er volledig bereik is (4 streepjes) maar zegt "klaar om te verbinden wanneer netwerk kwalite...

MRue door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple watch series 3 met 4g (cellular ) Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf wanneer gaan jullie de Apple watch series 3 met 4g ondersteunen de zogenaamde eSim? Is er al wat meer informatie bekend omtrent dit onderwerp? Ik hoor graag van jullie. Mvg, Ricardo

Sim kaart met nummer en abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraagje,Ik wil graag een sim only abbonement kopen maar heb nog geen simkaart.Krijg je er een simkaart bij zo ja zit er dan een nummer bij.Want ik heb nu een simkaart zonder nummer en heb s...

Roelos door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waar is het Vodafone van vroeger? Alleen-lezen Onopgelost

Echt ik mis sinds vandaag ineens het Vodafone van vroeger.Sinds wanneer heeft het 1201 nummer zo'n ingewikkeld menu en krijg je niet 24/7 direct een medewerker aan de lijn zoals vroeger?Ik heb al een ...

sander83 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet, foto's en google is gestopt J3 Alleen-lezen Onopgelost

17 juli een Samsung J3 2016 voor mijn schoonmoeder aangeschaftNu krijgt ze steeds de melding internet is gestopt, foto's is gestop en google is gestopt.Chrome doet het wel en play store, maar gmail ni...

kaatje83 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bezorging Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Geen wonder even gegoogeld en toen wist ik genoeg.Afspraak staan met Dynalogic voor bezorgen Vodafone pakket tussen 17 en 22 uur.Vanaf 16 uur was ik thuis om 17 uur sms gehad koerier is bij u om 17:25...

Regeling getroffen en toch geblokkeerd!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een regeling getroffen met Vodafone. Die heb ik netjes betaald en toch wordt ik geblokkeerd!!!! Nu kan ik niet bellen appen niet inloggen op my Vodafone NIKSSS echt beestachtig. Hoe kom i...

Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren Alleen-lezen Onopgelost

"Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren." Dat is het e-mail bericht van Vodafone na een lopende order van 4 maanden !Om maar even vanaf het begin te beginnen.In april 2017 door ee...

robert525 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone. Ik heb gisteren bij Kruidvat een opwaardeercode gekocht nadat mijn vorige tegoed op raakte. Echter bij het invoeren van *102*CODE# is het niet mogelijk om ook maar te bellen, want ik k...

JvdH1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

e-mail verzenden wil niet Alleen-lezen Opgelost

Op mijn iPhone krijg ik de melding"De server acccepteert het afzenderadres [naam]@xs4all.nl nietWat is daar aan te doen?

Abbonnemnet van Telfort naar vodafone als Ziggoklant en data overzetten Alleen-lezen Onopgelost

Eigenlijk 2 vragen :1. Belangrijk is dat mijn data van huidige telefoon (Iphone5) goed overgezet worden. Kunnen ze daar mee helpen in de Vodafone-winkel?2. Een nieuwe Iphone volledig gebruiksklaar mee...

Henk5 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlies dataverbinding na installatie IOS 11 Alleen-lezen Onopgelost

Na het installeren van IOS 11 verlies ik regelmatig mijn mobiele data verbinding. Na het herstellen van de netwerkinstellingen werkt het weer een tijdje. De simkaart is ook al vervangen maar dat werkt...

wkerkhof door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei mifi met vodafone/You Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag !Ik heb een mifi-apparaat aangeschaft wat niet werkt in het buitenland en wel in Nederland.Het lijkt wel of dataroaming niet werkt, terwijl het wel ingeschakeld is.Het gaat om een Huawei ...

dafon door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data Alleen-lezen Onopgelost

Waarom wordt er wel geld berekend bij gebruik van data terwijl internet beperkt aan staat.Er wordt aangegeven data wanneer je over je bundel gaat het snelheid vertraagd wordt naar 64kb.Hoe kan het dan...

kjprummel door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phone game.mobi Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik heb van jullie een sms gekregen dat een abonnement op mijn nummer van phonegame zou zijn verlengt. Ook staat er in het bericht dat ik via payinfo het abonnement zou kunnen opzeggen....

Dwoude door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Ziggo voordeel Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon woont bij zijn moeder wordt bijna 18 en wil zelf een abonement afsluiten.Op het adres waar hij woont zijn ze ziggo klant.Krijgt hij de 5€ korting dan ook op zijn abonement?

frank568 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen