Sjackie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen data bereik bij postcode 5531 AD

Ik wil (nogmaals) mijn beklag doen of het dataverkeer in het postcode gebied bij 5531 AD want nog steeds is het dataverkeer ZEER slecht en 3G heb ik al helemaal nooit en meestal is het E en steeds vaker valt het dataverkeer helemaal weg.

In heel Nederland wordt door jullie 4G uitgerold en ik heb met jullie helpdesk gebeld en daar konden ze zien dat het inderdaad belabbert is en dat er "een keer" iets aan wordt gedaan maar ik wordt nu al 3 jaar aan het lijntje gehouden en begin volgend jaar loopt mijn abb. af dus als het niet zeer snel wordt opgelost dan wordt het dus zeker geen Vodafone meer!

Valt hier nu echt niets aan te doen want nu heb je toch eigenlijk niets aan een smartfone want de apps werken maar half.

Ik ben overigens niet de enige want al mijn collega's met een Vodafone abonnement hebben dit probleem ongeacht welk toestel ze hebben.

HELP HELP HELP
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Sjackie,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik heb de dekking op deze locatie bekeken. Ik zie dat het bereik inderdaad niet optimaal is. De dekking kan helaas per locatie verschillen. In dit geval is de dekking minder goed.

Wel wordt momenteel gezocht naar een locatie voor een extra mast. Hiervoor moet eerst een geschikte locatie worden gevonden en toestemming voor worden verkregen (zowel vergunning als toestemming van grondeigenaar). Dit is vaak een langdurig en onzeker proces.

Wellicht dat SignaalPlus voor de tussentijd een optie is in dit geval.
Sjackie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En valt er aan te geven wanneer dit gaat gebeuren want tijdens het verlengen van mijn abonnenment werd dit ook al medegedeeld (1,5 jaag geleden) en als ik dit had geweten had ik mijn abonnenment ergens anders afgesloten want dit werkt gewoon niet zo.

Ik lees overigens dat er, o.a. op dit forum, meer klachten zijn over dit gebied dus dit is niet echt reclame voor Vodafone zo.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat kan ik helaas niet, Sjackie:(. Hou onze dekkingskaart even in de gaten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic