Nachtkruipert

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Update Note 3 N9005XXUGNG1 unbranded..

Ik lees hier: http://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-note-3-krijgt-flinke-update-kidsmode-knox-20-en-downloadbooster/

Mijn vraag is nu.. hoelang duurt het ongeveer voordat Vodafone de update heeft aangepast voor de branded Note 3 en deze gaat uitrollen?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Nachtkruipert ,

Dat is vaak de vraag helaas kan daar geen precieze tijd of datum worden vermeld. Het is dus nog even afwachten voor de Galaxy Note 3 gebruikers wanneer deze update zal komen naar hun Galaxy toestel.

Hopelijk bevalt het toestel je wel nog steeds! Want op en dag... komen er 0 updates binnen liever nog even wachten op die update dan gelijk eruit te pushen zeg ik maar altijd ;).
Nachtkruipert
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Toestel bevalt perfect daarom de vraag wanneer die update door Vodafone is aangepast en wordt uitgerold. Deze update verhelpt een aantal problemen en ik ga er vanuit dat Vodafone zijn klanten graag voorziet van dit soort updates om ze te helpen.. Is een win-win voor iedereen lijkt mij.. Klanten blij.. Vodafone blij.. 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Nachtkruipert ,

Er zullen zeker meerdere updates nog komen voor de Galaxy Note 3 (hoeveel nog ong durf ik niet te zeggen).
Het ligt er helemaal aan wanneer de software ook geschikt is voor he Vodafone netwerk.

So stay tuned!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic