Dan nu het kopje misgelopen inkomsten en ellende doordat ik geen bereik heb gehad.
in mijn voorgaande bericht heb je al kunnen lezen over de €2040 aan misgelopen uren. Dan hebben we het nog niet gehad over misgelopen klusjes. Maar dan is natuurlijk fictief en kan nooit exact berekend worden.
Dan de ergste misloop waar geen vergoeding tegenop kan, het door de coronatijd moeten missen van echo’s van je kindje. Die mocht je als vader alleen via FaceTime meekijken ( maar door een foutje van vodafone) waardoor ik dus geen internet had. Niet mogelijk……. dat is een steek in je hart kan ik je vertellen. En dan als “leuk” gebaar stuurt iemand mij als soort compensatie van alle slechte communicatie vanuit jullie een rompertje…. (nu moet ik zeggen dat dit misschien een beetje in het verkeerde keelgat schoot bij mij) maar met dat rompertje heb ik vakkundig me reet afgevegen om het vervolgens weg te gooien.
dan het volgende, mijn naaste omgeving is natuurlijk ook zoals bij iedereen in deze rare tijd van Corona (jullie slogan “wij snappen dat in deze bijzondere tijden iedereen graag verbonden is”) ook voorzien van oudere mensen die graag verbonden met mij zijn. Alleen dit wederom niet mogelijk was door dezelfde voorgaande fout van vodafone.
nu moet ik zeggen dat de telefonische “helpdesk” merendeel gevuld is met studenten en onwetende die niks mogen zeggen en alleen maar een lijstje mogen volgen om tot een oplossing te komen. En als dit dan boven hun pet gaat hun een leidinggevende moeten raadplegen (lees je word in de wacht gezet en ze kunnen weer niks voor je betekenen) .
moet ik verder nog wat toelichten of is het een beetje duidelijk? want er is verder weinig uit te leggen aangezien ik nog altijd nooit fatsoenlijk te woord ben gestaan. En ik zelf alleen maar weet dat ik met een hoop ellende en kutzooi heb gezeten door een foutje van Vodafone. Dus @Lycke Vodafone zeg het maar?