@Lycke Vodafone
klopt vergoedingen als in abonnement niet hoeven te betalen (niet meer als normaal als ik er geen gebruik van kan maken)
ik zal het verhaal kort uitleggen aangezien je telkens terugkomt op dat je het verhaal niet kent.
tijdens black friday werd ik gebeld door vodafone(toen wel), of ik mijn abonnement dat liep tot 30 maart wilde verlengen voor 1 jaar voor een maandbedrag van 16/17 euro. Toen zei ik, aangezien ik tevreden was (met nadruk op was) dat ik dat wel wilde. In december kocht ik toen een nieuwe iPhone en toen heb ik bij Vodafone meteen een nieuwe simkaart besteld(verhaal van de simkaart goocheltruc van vodafone). Toen was er eigenlijk tot 30 maart niks aan de hand (ondertussen alleen vriendin zwanger en de Coronatijd brak aan).
30 maart begon alle ellende, ineens konden mensen me niet meer bellen, mijn internet was weg (lees het super snelle Edge). Dus het komt erop neer dat ik toen ben begonnen met bellen, want dat was het enige wat ik nog kon (terug naar de tijd van een Nokia 3310 alleen dan slechter. Geen snake of inkomende oproepen)
na denk ik ongeveer 24 uur gebeld te hebben met de klantenservice nog altijd geen resultaat ( moet je nagaan 24x85euro per uur= €2040 euro wat het mij kost als ik niet aan het werk kan zijn maar jullie klantenservice voor niks aan de lijn heb)
Nu dacht ik ineens aan een kennis van ons die verstand heeft van juridische zaken als in contracten etc. Die kennis gedeeld met een cowboy van jullie klantenservice (rond 19/20 mei) en ineens als in hetzelfde wonder als kindje jezus, had ik op Hemelvaartsdag 21mei ineens weer internet en inkomende oproepen.