Xlroms

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestiging email gehad

Ik heb net online een prepaid sim besteld en betaald,
krijg wel te zien dat de betaling is verwerkt maar, krijg geen email ter bevestiging van de bestelling.
Hoe kan dit? -
8 Reacties 8
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Xlroms, daar kunnen diverse redenen voor zijn. Hij kan in je spamfolder zitten, ons systeem kan een hikje hebben, het mailadres kan niet helemaal juist zijn ingevuld, enzovoort.

Als de betaling goed is verwerkt hoort de bestelling goed te verlopen, maar je kunt dat altijd even laten checken. Kijk even hier: https://www.vodafone.nl/support/algemeen/je-bestelling.shtml

Je vindt daar het nummer van de gratis order-status-lijn. Zij kunnen controleren of de bestelling goed is verlopen en ook alsnog een bevestiging sturen.
John19111962

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gisteren nieuw abbonnement afgesloten maar geen bevestigings mail gehad maar me blackberry is wel geblokkeert van whatsapp en internet en heb wel ander abbonnement opeens maar niets over de telefoon die ik besteld heb?

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @John19111962
Allereerst: welkom op ons forum. en natuurlijk dank je wel dat je weer voor ons hebt gekozen bij de verlenging van je abonnement!
- Het komt af en toe voor dat mails die we sturen, door een spamfilter geblokkeerd worden. Kijk svp ook in je map met ongewenste items.
- Mocht je de mail hier ook niet hebben, bel dan even met de klantenservice / verkoopafdeling, dan stuurt een collega je de mail opnieuw.

- Als je abonnement wel al is aangepast, dan is dat een goed teken;)je verlenging is dan goed bij ons binnen is gekomen en verwerkt.
- Ik stuur je hierbij nog wat informatie over de gang van zaken ná je verlenging.

Groetjes, Per

Eddepet_72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al meer dan 10 jaar naar grote tevredenheid klant bij Vodafone, en heb afgelopen zaterdag opnieuw mijn abbonement verlengt. Er werd zoals gebruikelijk aangegeven dat er een bevestigings mail gestuurd zou worden maar ik heb nog niets ontvangen. Wat is de normale respons tijd van die mailng? Aan mijn e-mail adres kan het liggen, deze is al een paar jaar bekend bij Vodafone...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Zou ongeveer 24 uur kunnen duren en soms tot 48 uur. Maar je kunt hierover ook contact opnemen via het volgende nummer 0800 0560 de order status lijn kan je deze mail opsturen mocht deze niet bij jou zijn aangekomen. Heb je trouwens ook gekeken in je mail account onder het mapje spam of ongewenst of deze misschien daar tussen staat?

We kunnen de bevestiging niet via het forum naar je opsturen.
Eddepet_72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi SamsungExpert,

Uiteraard heb ik gekeken in mijn spam en ongewenste map 🙂
En ik weet uiteraard dat dit niet via het Forum gaat, maar misschien is mijn vraag niet helemaal duidelijk. Wat ik bedoelde is of hat kan zijn dat deze e-mail soms op zich kan laten wachten. Ik heb enige tijd geleden het abbonement van mijn vrouw verlengd en toen ging het eigenlijk vrij rap, vandaar 😉
Ik ga morgen uiteraard even bellen maar wou dus de ervaringen van andere personen weten. Nogmaals ik ben al jaren klant en ben (nog steeds) er te spreken over Vodafone.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi!

Is het nog gelukt met de bevestigingsmail? Hoor het graag van je terug.

Prettige kerstdagen :)!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic