Johan2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement van 2010 betaal ik nog steed.!!!

Beste Vodafone, ik had een abonnement tot 2010 en ik betaal der nog steeds elke maand voor terwijl die niet meer geldig is.
Hoe lossen we dit op.?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen alles nakijken. Houd er wel rekening mee dat je het abonnement letterlijk stopgezet dient te hebben , anders wordt het abonnement stilzwijgend iedere maand verlengt.
Johan2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb deze toen ik de winkel laten stoppen en een nieuw abonnement afgesloten met een nieuwe telefoon en de winkel zou hem stoppen.! Meerde keren over gehad met hun en ik hoefde niks meer te betalen zeiden ze!! Tot ik vandaag hoor dat ik hier al 5 jaar lang voor betaal.!!!!!! Ik ben echt woest op Vodafone!!!
Johan2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb deze toen ik de winkel laten stoppen en een nieuw abonnement afgesloten met een nieuwe telefoon en de winkel zou hem stoppen.! Meerde keren over gehad met hun en ik hoefde niks meer te betalen zeiden ze!! Tot ik vandaag hoor dat ik der al 5 jaar lang elke maand voor betaal.!!! Sorry maar zo ga je niet met ne kanten om.!! Ik ben echt woest op Vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je toch aan om of contact op te nemen met de klantenservice of hiermee langs de winkel te gaan. Vanuit hier kunnen we er helaas niks in betekenen voor je. Dit is omdat vanuit hier we niet in de systemen kunnen en je vraag beantwoord moet kunnen worden door andere forum gebruikers.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic