Rayray

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik in eigen huis en omgeving 1319

Beste medewerker,
 
We zijn een begin dit jaar verhuist naar een nieuwbouwbuurt van een paar jaar oud vanaf 2006 welke steeds meer groeit.
Maar vanaf het begin heb ik al op meerdere plaatsen in en om de woning/straat geen bereik. Ook als ik in de buurt loop zijn er veel plekken met slechte tot geen dekking.
Ik ga nu meer thuis werken en wordt steeds meer afhankelijk van oa mobiel bereik. Ik heb tevens van meerder mensen vernomen dat deze ook met Vodafone problemen onder vinden.
maar ook andere providers T-Mobile hebben in dit relatief jonge gebied dekking problemen.
Is dit bekend bij jullie? En gaat hier op de korte termijn wat aan veranderen? Aangezien ik overweeg naar een ander alternatief te moeten zoeken om ook zakelijk bereikbaar te zijn.
Het betreft de postcode 1319(ga) Almere noorderplassen-west.
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi,
 
De kans dat er geen mast staat in een nieuwbouwgebied is best aannemelijk. Volgens de dekkingskaart van Vodafone ben je woonachtig in de buurt van de Kettingsteek? Hier zou een dekking moeten zijn die je 3.6 Mbps geeft.
 
Ik zou eens kijken wat er gebeurt als je een ander toestel/sim gebruikt. Dit om zeker te zijn dat het niet aan toestel of sim ligt. Op die manier kun je goed beargumenteerd aangeven waar de problemen zich voordoen.
 
Succes iig!
 
 
KevinKevin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Ray,
 
Wij wonen in het zelfde gebied en het is inderdaar een drama.
 zodra ik de straat in rij ben ik niet meer bereikbaar. Ik heb vernomen dat t mobile het netwerk op korte termijn gaat verbeteren hier in de wijk.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik zie dat er een mast staat in de straat genaamd Grootzeil, helaas is het 3g signaal niet sterk genoeg om tot diep in de wijk te rijken. Echter als je je toestel instelt op 2g dan zou de telefonieverbinding in ieder geval stabiel moeten zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic