MG9

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben ik nou totaal geblokkeerd vanwege veel gebruik ?

Afgelopen maandag 24-6-2013 werd ik op zeer onaangename manier benaderd  door een medewerker van uw klantenservice een super irritante persoon die graag naar haar zelf luistert en waar geen speld tussen te krijgen is maar dat ter zijde. ( audio file moet ik nog uploaden)
 
Mevrouw had het over dat de rekening van de nog komende maand boven de 500 euro was en dat er nog openstaande bedragen waren.
 
Ze gaf op een onprettige manier aan dat ik voor 1-07-2013 een bedrag zou moeten betalen de exacte bedrag weet ik niet was namelijk onderweg en kwam nogal ongelegen uit of een betalingsregeling treffen waarvan de betaling ook voor 1-07-2013 betaald moet zijn( 2x maandbedrag+ gebruikelijke maandbedrag in mijn geval 152,-).
 
In het geval van een betalingsregeling het zou nummer per direct geblokkeerd worden tot de betalingen zijn voldaan als ik het goed begreep.
Ik koos er voor om her gehele bedrag 1-07-2013 te betalen, met de veronderstelling om nog te bellen en nog belangrijker bereikbaar te zijn.
Omdat ik een bericht had gekregen dat ik voor 03/07/13 de rekening van mei moest betalen en dat de incasso van de maand  juni op 27-06-2013 zou worden afgeschreven. De rekening van Julie zal boven de 500 euro uitkomen was pas rond 25-07-2013. geïncasseerd zou worden vond ik het nogal maffia om nu al geld te "collecten". Uw medewerker het over dat ik een betalingsverplichting heb maar ik en zowel de medewerker kennelijk snap niet hoe de verplichting daarin is overschreden.
 
 
Ik had het in theorie er over dat als ik nu afspreek dat voor 1-07-2013 het gehele bedrag zou betalen, dan blijf ik nog aangesloten zodat ik kan bellen en dat ik voor 28-7-2013 kan bellen indien ik alsnog een betalingsregeling wou, deze theorie heeft mevrouw dusdanig ontzet waardoor ze na overleg met een “collega” had besloten naar mijn weten de uitgaande gesprekken te blokkeren echter is alles geblokkeerd!!! ( Ingaande gesprekken, Uitgaande gesprekken en Dataverkeer)
Mijn reactie daarop was dat ik vanwege zo een onkundige maatregel geen nut zag om het gehele bedrag voor 1-07-2013 te voldoen, maar dan liever een regeling aan te gaan.
 
Toen ik hier een bevestiging van vroeg kon ze me dit niet sturen, ik moest zelf het bedrag van 152 euro overmaken voor 1-07-2013 er was geen betaling kenmerk gecommuniceerd geen rekeningnummer niets ze wist me alleen een SMS sturen , stuurt ze me vervolgens een SMS ( 2de  SMS ) met het ander rekeningnummer?! Hoe dan ?
 
Uiteindelijk zijn we er niet uitgekomen en weigerden de medewerker nog vragen te beantwoorden en heeft toen opgehangen .
 
Moet eerlijk toegeven dat ik niet op de hoogte was dat de toestel bijdragen van 195,99 voor de verlenging me was ontgaan en inmiddels is betaald.(Dit bedrag zou inderdaad automatisch worden afgeschreven en ik heb een brief ontvangen waarin stond dat ik deze voor 20-6-2013 zou moeten betalen.)
 
Op mijn teller staat nu mei 2013 € 221,56 + juni 2013 € 242,37 open
Het bedrag van mei 2013 € 221,56 betaal ik op de 3de zoals door jullie zelf was aangegeven.
En het bedrag van juni 2013 € 242,37 kan op 27-06-2013 worden afgeschreven ook hier zoals door jullie zelf was aangegeven.
 
Nadat de rekeningen zijn voldaan zou ik graag mijn verlenging ongedaan willen maken, met zo een ervaring zou u goed kunnen begrijpen dat ik nu liever geen zaken doe met Vodafone!
 
Heeft iemand daar ook ervaring mee ?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bedankt voor het verwijderen van de naam van de medewerker.

Ik zie inderdaad geen persoonlijke info meer 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic