Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,735Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen bereik 3531 JB Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb vandaag geen bereik, gisteren nog wel maar afgelopen zaterdag ook al niet. Ik kan nog wel op wifi maar het mobiel netwerk is niet beschikbaar. Ik heb hem al in vliegtuigmodus gehad en er w...

Wijzigen simonly Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op het moment een simonly van vodafone. Einddatum maart 2014.Ik zag het aanbod van het red-abonnement voor 50 % korting bij die winkels die verbouwd gaan worden en dat het mogelijk is om voor €...

Koninginnedag! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, het is zo ver! De (voorlopig) allerlaatste Koninginnedag komt er aan. Dit jaar vieren we het nog en vanaf volgend jaar hebben we een koning en een Koningsdag. Ik vraag me af of ik er a...

Bas door Oud Community Moderator

Berichtencentrum Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu sinds een tijdje een iPhone 4s, en ik vond het altijd super handig dat 'ie afspraken uit mijn agenda in het berichtencentrum zette, zodat ik altijd makkelijk m'n afspraken kon bekijken, maar...

Simm Alleen-lezen Opgelost

Heb iPhone 4 ontvangen na verlenging abonnement inclusief micro simm. Abonnement verloopt in juli 2013 . Hoe kan ik micro simm activeren. Huidige simm in Samsung past niet in i phone.

Galaxy S4 vraag Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Als ik nu nog de galaxy s4 bestel, wanneer zou ik hem dan hoogstwaarschijnlijk binnen krijgen?Ik ben al naar de winkel in de stad gegaan, maar iedere winkel heeft alleen nog witte liggen.Ik wil ...

creditcheck Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik had een vraag wordt er door vodafone nog een creditcheck gedaan als je een Abonnement afsluit mijn partner die heeft in het verleden schulden gehad die zijn pas allemaal afgelost er liep ook ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen