Younaxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen beltegoed meer?!

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..
Toen ik vanmorgen wakker werd en op mijn telefoon keek had ik 2 smsjes van vodafone ontvangen. Allebei zeiden ze dat mijn beltegoed laag was en dat ik moest opwaaderderen. Toen dacht ik: even mijn btg opvragen dan! Had ik ineens 00.00 euro erop staan! Ik heb meteen gecheckt of mijn telefoon niet de hele nacht gebeld heeft, of dat ik ge-smst heb, maar helemaal niets gedaan!
Iemand enig idee hoe dit komt? En of ik mijn BTG nog terug kan vragen?
3 Reacties 3
Henok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook zo'n onderwerp gemaakt, maar krijg gewoon geen goede reacties van vodafone terug.
Ik ben bang als dat ik nog een keer opwardeer dat het geld dan ook verdwijnt.
kortom: Ik voel me belazerd.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Allemala,

Vodafone reageert hier zo weinig mogelijk, omdat het een forum van gebruikers voor gebruikers is.

Daarnaast kunnen wij zonder bepaalde informatie ook niet nakijken wat er is gebeurd ( privacy gevoelig ).

Ik zou je wel kunnen adviseren om eens met onze klantenservice en jullie gegevens het na te laten kijken.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
cok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn beltegoed verdween als sneeuw voor de zon. Dit kwam omdat het dataverbruik niet meer uit de databundel maar van mijn prepaid tegoed werd afgescheven. Ik gebruk 3G watchdog om mijn datagebruik te monitoren en had hiervoor nog geen probleem ondervonden. Maken jullie toevallig ook gebruik van een databundel ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic