joppe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen HSDPA maar wel 3G in Eindhoven [postcode 5643] sinds [14-10-13].

Ik heb sinds een paar dagen geen HSDPA netwerk meer wanneer ik op mijn werk in Eindhoven ben terwijl ik dat eerder wel gewoon altijd had. Thuis in Helmond heb ik gewoon wifi dus daar heb ik nog geen testen gedaan op het HSDPA netwerk dat zal ik vanmiddag even proberen.

Ik heb aantal testen gedaan zoals telefoon aan uit, andere netwerk selecteren, de toegangspunt instellingen gecontroleerd, en ook netwerk modus veranderen maar zonder verandering in mijn situatie. Ook is er geen problem met mijn rekeningen en zit ik nog heel ruim in mijn data limiet voor deze maand.

Ik heb een Samsung Galaxy S4 met een vodafone Red B abonnement.

Groet,
Joppe
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo Joppe,

Allereerst wil ik je van harte welkom wensen op ons forum!

Je geeft aan dat je geen HSDPA meer ontvangt op je werk (postcode 5643) terwijl je dat eerder wel had. Ik heb de dekking gecontroleerd en het bereik zou gewoon goed moeten zijn op die postcode. Ik heb gecontroleerd op werkzaamheden en storingen, maar kan op de betreffende postcode geen meldingen vinden. De enige melding die op die moment bekend is in Eindhoven is: http://voda.fo/ne/mqvcu

Zijn er locaties in de regio waar je wel nog een HSDPA signaal ontvangt? Ondervind je op dit moment problemen met het netwerk doordat je geen HSDPA bereik hebt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic