Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik een prepaidsimkaart voor 'vodafone'-nokia gekocht. De verkoper vertelde mij dat ik 5 euro GRATIS beltegoed krijg als ik mijn sim-card online aanmeld. Zo gezegd, zo gedaan en uw website zegt:
'Hartelijk dank voor je aanvraag Er is een e-mail gestuurd naar je e-mailadres waarin je je aanvraag moet bevestigen. Na ontvangst van deze bevestiging ontvang je binnen 24 uur je gratis prepaidtegoed.'
dat klinkt mooi. Toch krijg ik op mijn aanmelding de volgende mail:
Hallo, We hebben jouw registratie ontvangen. Je ontvangt de bonus, nadat je voor de eerste keer je prepaid-tegoed hebt opgewaardeerd. Heb je al opgewaardeerd, dan ontvang je je bonus direct. Veel plezier.
Excuseer!!!! NA DE 1E KEER OPWAARDEREN PAS!!! Hallo terug: u beloofd gratis beltegoed waarvoor ik eerst moet opwaarderen. Dat congrueert niet met uw website.
Ik probeer via uw service een mail naar de klanteservice te sturen. Maar die roept iets over een verkeerde authentificatie.
Mag ik u er op wijzen dat mijn ergernis nu groot wordt!!!!
Vriendelijk verzoek zonder eerst op te waarderen die 5 euro beltegoed te geven. Of uitleg geven waarom uw mededeling op de website niet congrueert met de mail.
Hoogachtend mr JIV Mekel
PS: ik neem aan dat u dit niet een gevalletje RADAR, KASSA, KanNieWaaZijn gaat laten worden Dus vraag niet aan mij wat ik al gedaan heb. Ik heb uw instructies gevolgd en u dient nu te presteren conform uw website