ctmvangestel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 5 euro BTG ontvangen bij opwaarderen en ook geen gratis SMSJES

Hallo,
 
ik heb vorige week een blackberry simkaar gekocht in de vodafone winkel. Na registratie zou je 5 euro BTG krijgen. Deze heb ik WEL ontvangen. Overigens zou je bij het opwaarderen 5 euro gratis BTG krijgen. Dit heb ik niet ontvangen. Ook heb ik de gratis smsjes niet gekregen terwijl ik dit wel heb ingesteld.
 
Me vriendelijke groet,
 
 
ctm van gestel
6 Reacties 6
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hey ctmvangestel,
 
search before you post.
 
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Room/Geen-Gratis-5-Euro-Beltegoed/m-p/1531/message-uid/1531#U1531
 
 
ctmvangestel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ik gedaan maar het antwoord staat er niet tussen. en dat opwaarderen is al 3 dagen geleden.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ctmvangestel schreef:
Hallo,
 
ik heb vorige week een blackberry simkaar gekocht in de vodafone winkel. Na registratie zou je 5 euro BTG krijgen. Deze heb ik WEL ontvangen. Overigens zou je bij het opwaarderen 5 euro gratis BTG krijgen. Dit heb ik niet ontvangen. Ook heb ik de gratis smsjes niet gekregen terwijl ik dit wel heb ingesteld.
 
Me vriendelijke groet,
 
 
ctm van gestel
Als ik jouw post lees vermoed ik dat jij er van uit gaat dat je in totaal nog 10 euro extra BTG zou ontvangen, dit is niet correct.
 
Je ontvangt na aanschaf van een PP-kaart in totaal 10 euro: 5 euro zit er al op de kaart, die heb je dus al onmiddellijk.
En je ontvangt NA registratie EN opwaarderen nog eens 5 euro en die heb je volgens je eigen verhaal inderdaad ook ontvangen.
 
Dan klopt het verhaal, je hebt in totaal 10 euro BTG gehad.
ctmvangestel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en die 300 gratis smsjes dan?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ctmvangestel schreef:
en die 300 gratis smsjes dan?
Welke 300 gratis SMSjes bedoel je exact?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties, slotje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic