Mroos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3g/4g

Goedenavond,
Afgelopen maand heb ik over mijn bundel gezeten, hierdoor kreeg ik een sms pas nadat er stond dat ik €100 euro over mijn bundel zat en dat de mobiele data werd uitgezet.. Inmiddels in een nieuwe maand maar nogsteeds geen internet..
Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen om dit weer aan te zetten. De instellingen op mn telefoon staan zoals ze horen te staan..

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Goedemiddag,

Al gekeken op my.vodafone.nl?
Misschien kun je daar je Blox activeren voor internet.
En anders je simkaart even verwijderen uit je toestel en er opnieuw in doen.
Als dat niet helpt dan vrees ik dat je even contact op moet nemen met de klantenservice.

Succes

Bekijk in context

1 Reactie 1
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Goedemiddag,

Al gekeken op my.vodafone.nl?
Misschien kun je daar je Blox activeren voor internet.
En anders je simkaart even verwijderen uit je toestel en er opnieuw in doen.
Als dat niet helpt dan vrees ik dat je even contact op moet nemen met de klantenservice.

Succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic