Annemal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geduld op

Op 3 april heb ik een bestelling geplaatst bij Vodafone: overstap van T-Mobile naar Vodafone, nieuwe telefoon en nummerbehoud.
.2:0.0.0.0.0.0.$text0:0:$5:0" />
.2:0.0.0.0.0.0.$text0:0:$7:0" />Na een tijd stilte gebeld. "Levering van de telefoon is vertraagd wegens te weinig binnengekomen." Oke.
.2:0.0.0.0.0.0.$text0:0:$9:0" />
.2:0.0.0.0.0.0.$text0:0:$11:0" />Vervolgens krijg ik een brief waarin gevraagd wordt de wijziging van mijn banknummer te verifiëren mbv het bijgevoegde formulier en retourenveloppe. 1) Ik heb mijn banknummer nooit gewijzigd. 2) geen formulier en retourenveloppe te bekennen. Weer bellen. "Sorry, dit is een fout van onze kant. Gooi die brief maar weg." Oke.
.2:0.0.0.0.0.0.$text0:0:$13:0" />
.2:0.0.0.0.0.0.$text0:0:$15:0" />Vandaag, 28 april, toch maar weer eens bellen waar alles blijft. "Probleem met nummerbehoud" Wat voor probleem dan? "U moet naar www.nummerbehoud.nl/vodafone en vanuit daar een bericht sturen, wij kunnen hier niets doen." Oke.
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$1:0" />
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$3:0" />Naar desbetreffende site gegaan. Error. Geen site. Niks. Opnieuw bellen. "Wegens een storing ligt de afdeling nummerbehoud eruit. Belt u over een paar uur terug."
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$5:0" />
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$7:0" />Niet meer zo oke.
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$9:0" />
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$11:0" />Mijn geduld begint nu toch wel op te raken. Ik zou gewoon heel erg graag mijn nieuwe telefoon krijgen en mijn nieuwe simkaart zodat ik vanaf 4 mei - de dag dat mijn contract bij jullie ingaat en jullie maandelijks geld van mijn rekening gaan halen voor het abonnement - kan bellen en gebeld kan worden.
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$13:0" />
.2:0.0.0.0.0.0.$end:0:$15:0" />Wat is nu toch het probleem? Waarom word ik niet op de hoogte gesteld als er iets aan de hand is met het bestelproces? Ik zou echt heel erg graag willen weten wanneer ik alles in huis krijg. Ik krijg niet bepaald het idee geholpen te worden.

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Annemal

Dat is niet zo mooi:(. Ik kan me voorstellen dat je geduld op begint te raken. Helaas is het Forum niet het juiste medium om aan te wenden voor jouw klacht, omdat we geen persoonlijke gegevens kunnen uitwisselen. Zonder deze gegevens kan ik geen inhoudelijk antwoord geven op je topic. Lees ook informatie in de boardregels waaraan een topic moet voldoen.

Ik ga je topic hierbij sluiten en wil je vragen contact op te nemen via ons Facebook of Twitter kanaal. Bellen met de klantenservice kan ook via 0900 0940. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic