Jelle Glas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik Ziggo Go app via andere mobile providers

Ik heb thuis Ziggo abonnement en momenteel ook Vodafone mobiel abonnement. 

Ivm werk moet ik wellicht overschakelen naar KPN mobiel. Kan ik dan nog steeds Ziggo Go op mijn mobiele telefoon gebruiken?

 

Groet,

Jelle

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jelle Glas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je gewoon Ziggo thuis blijft behouden als thuis internet / TV, dan kan je nog gewoon Ziggo GO blijven gebruiken. Dit is niet aan Vodafone gebonden maar wel aan je Ziggo account. Zodra je thuis ook nog eens van Ziggo weg zou gaan, dan kan het dus niet meer. Maar dan zal de andere provider wel weer een app hebben om online TV te kunnen kijken.

Het antwoord is dus: Je kan gewoon Ziggo GO blijven gebruiken zolang je maar Ziggo Internet/TV hebt voor thuis (maakt dus niet uit welk mobiel abonnement je hebt)

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jelle Glas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je gewoon Ziggo thuis blijft behouden als thuis internet / TV, dan kan je nog gewoon Ziggo GO blijven gebruiken. Dit is niet aan Vodafone gebonden maar wel aan je Ziggo account. Zodra je thuis ook nog eens van Ziggo weg zou gaan, dan kan het dus niet meer. Maar dan zal de andere provider wel weer een app hebben om online TV te kunnen kijken.

Het antwoord is dus: Je kan gewoon Ziggo GO blijven gebruiken zolang je maar Ziggo Internet/TV hebt voor thuis (maakt dus niet uit welk mobiel abonnement je hebt)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic