oettinger_18

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gear fit aanvraag problemen

Goedendag

Ik heb op 26-06-2014 een s5 besteld(online) op de abbonement staat zelfs met gratis gearfit. Zaterdag 28-06-2014 is de telefoon binnengekomen

Zaterdag meteen geprobeerd de gearfit aan te vragen maar het lukt niet

Als ik nu na de website van Samsung ga en het formulier invul met alle gegevens zegt het "Het Vodafone contract is afgesloten buiten actieperiode(7 april tm 30 juni). Hoe kan dit?? Hoor meer spookverhalen over de gearfit bestellen enz enz Dit mag toch niet gebeuren sommigen bestellen de telefoon om de gratis gearfit en dan heb je alleen maar gezeik om het te krijgen zoals ik nu ook heb.
24 Reacties 24
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @oettinger_18 ,

Heb je hierover gesproken met Samsung? Zij zijn verantwoordelijk voor de GearFit actie.
Misschien dat zij dit kunnen uitleggen.

Want heb je en abonnement vanaf €54,- euro en voldoe je ook aan de verplichtingen?
Ontvang nu bij aanschaf van een GALAXY S5 in combinatie met een 2-jarig Vodafone Red, Red SUPER, Red Plus abonnement (categorie E) een Gear Fit t.w.v. €199 cadeau!
oettinger_18
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad de juiste abonnement op de afleverbon staat ook met gratis gearfit zo'n wk flyer en een geheugenkaart

Nou heb ik samsung gebeld na lang wachten krijg ik een amateur aan de lijn geen verstand van zaken (nieuwe medewerker) en die zegt doodleuk probeer een andere webbrowser zoals firefox verwijder alle cookies enz heeft me doodleuk paar x in de wacht gezet.

Kan het dat ik een toestel heb gekregen waarvan de imei nummer niet aan de actie voldoet?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@oettinger_18

Je hebt tot 15 augustus de tijd om de Gear Fit aan te vragen via de website van Samsung. Als je de telefoon binnen de actieperiode op onze site hebt besteld en als je aan de voorwaarden voldoet kun je gewoon gebruik maken van de actie. Mocht dat niet lukken door bijvoorbeeld een foutmelding op de site, neem dan even contact op met Samsung.
petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Op de webshop staat de actie met de Gear Fit nog vermeld. Volgens site van Samsung liep de actie t/m 30-6. Hoe zit dit?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @petert87 ,

Die actieperiode zou volgens mijn info dan tot 15 augustus doorgaan maar er is en actieperiode als je de Galaxy S5 besteld je er en GearFit bijkrijgt als cadeau. Dus hij moet binnen de actieperiode zijn aangesloten met name het abonnement.

En je zij dat alles in orde is en voldoet aan de regels? Wat vreemd. Vodafone is niet aansprakelijk voor deze promotie dit is Samsung Nederland wel.
Even nog en rijtje langs:

  • Is het toestel gekocht bij de Vodafone winkel of via en dealer?
  • Klopt het IMEI nummer dat je hebt ingetoetst ook en matcht het ook op wat de doos staat?
  • Zijn alle gegevens goed ingevuld?
petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Goeie morgen @SamsungExpert

Ze hebben de actie periode via de Samsung site verlengd, is gister aangepast. Dit staat er nu op de site: "Geldig bij aanschaf van een Samsung GALAXY S5 in combinatie met tenminste een Vodafone RED abonnement (categorie E). Deze actie loopt van 7 april t/m 31 juli 2014." Ik denk dat na aankoop het toestel vóór 15 augustus aangemeld moet worden.

Vriendelijke groet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @petert87 ,

Jij ook en goedemorgen (wanneer ik dit bericht type).
Ik zie dat dit inderdaad zo is blijkbaar is de promotie verlengt op de site waardoor men langer heeft om bijvoorbeeld en contract aan te sluiten. Ja dat is helemaal zo het moet worden gemeld voor 15 augustus anders kun je hier niet aan meedoen.
petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ok dan is het mij helemaal duidelijk. Mooie is dat je naast de Gear Fit ook een sd kaart en S View cover krijgt!
https://www.samsung.com/nl/promotions//promotiondetails.html?id=8SK8H36ST7RHA
sameh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
stel dat het niet lukt en het is 16 augustus. ben je dan de pineut? want anders ga ik meteen weer weg hier, want het abbo die je meot sluiten is niet echt goedkoop.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sameh ,

Hier zijn en aantal regels waaraan je moet voldoen:

LET OP: Deze actie gaat via Samsung Nederland en niet via Vodafone Nederland!

Ontvang nu bij aanschaf van een GALAXY S5 in combinatie met een 2-jarig Vodafone Red, Red SUPER, Red Plus abonnement (categorie E) een Gear Fit t.w.v. €199 cadeau!

Deze actie is enkel van toepassing op een GALAXY S5 aangekocht bij een deelnemende dealer en voorzien van een sleeve waarop de actie wordt gecommuniceerd.

Klik op ‘Deelnemen’ om je te registreren voor deze actie (uiterlijk 17 augustus 2014). Zie de actievoorwaarden voor meer details.

Vul het formulier op de site ook goed in! Als je alle procedures goed hebt ingevuld en alles goed hebt gelezen zou de GearFit tussen de 6 - 8 weken thuis bij je zijn.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Vergeet niet dat het toestel voor 31-7 moet zijn aangeschaft! Anders is deze actie voor jou niet te gebruiken.
Toestel voor 31-7 aangeschaft? Stuur dan het formulier op, mocht je na 31-7 het toestel hebben gekocht heeft Samsung ook nog en andere promotie.
sameh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat is raar, ik heb laatst met een medewerker gechat die zegt dat ik er recht op heb en er geen problemen zouden zijn, maar ik heb mijn abbo verlengd op 1 aug maar ze zegt wel dat ik recht heb op een gear fit terwijl het na 31-7 is?

over onduidelijkheid gesproken.....
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik zal het wat duidelijker maken;). De actie loopt tot en met 3 augustus, heb je dus voor deze tijd besteld en voldoe je aan de voorwaarden dan zou je alsnog een Gear Fit moeten ontvangen.
ivriemsdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 4 augustus heb ik een 2 jarig Red Essential abonnement afgesloten na telefonisch contact met Vodafone. Hierbij heeft de verkoper een Gear Fit aangeboden, een SD kaart en een cover. Vandaag heb ik mijn Galaxy S5 ontvangen, echter zonder Gear Fit, SD kaart en cover.

Navraag bij de klantenservice gedaan. Deze items moet ik zelf bij Samsung opvragen. Vervolgens zie ik dat de Gear Fit actie 3 augustus is afgelopen! Klantenservice wederom gebeld en die verwijzen mij naar de promotieafdeling 0900-0603. Met de opmerking dat de Gear Fit actie inderdaad niet meer loopt en dat deze bij een essential pakket niet van toepassing is, tenzij er vanuit de promotieafdeling andere afspraken zijn gemaakt. Uiteraard 19:57 gebeld en dan krijg je een bandje dat de propotie afdeling om 20:00 is gesloten.

Heeft iemand meer info of de actie nu wel of niet geldig is? Klantonvriendelijk dat er tijdens het afsluiten van het abonnement niet is verwezen dat ik zelf de items moest opvragen, zeker als nu zou blijken dat de actie is verlopen. Op dit moment (6 augustus) staat alleen op de Vodafone site dat je een gratis Samsung Gear Fit ter waarde van € 199 bij een Red of Red Super abonnement ontvangt.

Ik heb een 2 jarig RED essential abonnement met een Galaxy 5S telefoon.

Alvast bedankt!







marcelva

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eind mei een nieuw Red-abonnement afgelsoten voor 2 jaar met een Samsung S5. Samsung heeft de actie samen met Vodafone voor de GearFit. Alles conform de richtlijnen ingevuld en ingediend. Duurde allemaal langer dan de geplande tijd, en in tussentijd steeds te horen gekregen u hebt recht op de GearFit. Na lange tijd krijg ik een afwijzing van Samsung. Vodafone vond dat vreemd en hield vol dat ik wel voldeed aan de vereisten. Hierover veelvulidig contact gehad met zowel Samsung als Vodafone. Echter Vodafone verwijst naar Samsung en omgekeerd. Na zoveelste contact van mijn kant met jullie Klantenservice kreeg ik advies een officiele klacht in te dienen, dit heb ik gedaan op 8 juli. Per mail bevestiging ontvangen waarin gemeld wordt dat binnen 10 werkdagen er contact met mij opgenomen wordt om te komen tot een oplossing. Helaas elk initiatief van de zijde van Vodafone blijft uit. Zelf weer en klacht ingediend over de klachtafhandeling maar ook deze wordt bevestigd, maar wederom niets vernomen. Nadat ik zelf weer gebeld heb met de Klantenservice krijg ik alleen maar te horen "het zal wel druk wezen", "kan wel langer dan 30 dagen duren" en "u moet maar gewoon afwachten". Met zulke antwoorden schiet ik niets op. Ben al vanaf 26 mei bezig om de GearFit te krijgen. Vodafone neemt geen enkel initiatief om dit op te lossen. Beloftes/toezegging worden niet nagekomen, kortom..... ik voel me als nieuwe klant flink bedrogen en voorgelogen. Daarnaast kun je alleen maar bellen met Klantenservice, andere opties zijn er niet. Geen enkele mogelijkheid om met een persoon in contact te komen die de klachten kan oplossen. Verdomd slechte service.
Ik verwacht deze week nog een inhoudelijke reactie van Vodafone, anders ben ik genoodzaakt andere stappen te nemen. O.a. deze hele kwestie in de openbaarheid te brengen en aan te kaarten bij consumenten programma's als Kassa, Radar, Consumentenman etc.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @ivriemsdijk,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat je meer duidelijkheid wil! Wanneer er bij de telefonische verkoop is aangegeven dat de Gear Fit bij de actie zit, maar je ziet dat de actie is afgelopen raad ik je aan om dit te bespreken met de verkoopafdeling. Bel hiervoor met 0800-0560 (gratis).

Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic.
ivriemsdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,

Bedankt voor je reactie.

Inmiddels heb ik gebeld met 0900-0603 en heb ik niet de promotieafdeling, maar de orderafdeling aan de lijn gekregen. Zij hebben mij het advies gegeven een klacht in te dienen via www.vodafone.nl/feedback. Dit heb ik gedaan.







Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste @marcelva

Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een Gear Fit wilt. ik heb je topic verplaatst naar dit topic, hier vind je zo goed als alle informatie en de gang van zaken. Omdat jij angeeft alsnog een afwijzing te hebben gekregen, wordt dit een persoonlijk geval. Deze kunnen we via het Forum niet behandelen, omdat we geen persoonlijke gegevens kunnen overleggen. Je kunt dus beter even contact opnemen via onse Facebook of Twitter pagina, hier kunnen we kijken of er nog mogelijkheden zijn. Ik wil wel benadrukken dat dit een actie van Samsung is, niet van Vodafone. De kans dat wij iets voor je kunnen doen is klein:(.
marcelva

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En daar wordt ik dus zo moe van. Het naar elkaar verwijzen. Vodafone is de partij die wel of geen goedkeuring geeft, daarin is Samsung een derde partij. Kortom, Vodafone kan dit oplossen maar weigert gewoon enige medewerking. Van alles beloven maar niets oplossen en nakomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic