Eind mei een nieuw Red-abonnement afgelsoten voor 2 jaar met een Samsung S5. Samsung heeft de actie samen met Vodafone voor de GearFit. Alles conform de richtlijnen ingevuld en ingediend. Duurde allemaal langer dan de geplande tijd, en in tussentijd steeds te horen gekregen u hebt recht op de GearFit. Na lange tijd krijg ik een afwijzing van Samsung. Vodafone vond dat vreemd en hield vol dat ik wel voldeed aan de vereisten. Hierover veelvulidig contact gehad met zowel Samsung als Vodafone. Echter Vodafone verwijst naar Samsung en omgekeerd. Na zoveelste contact van mijn kant met jullie Klantenservice kreeg ik advies een officiele klacht in te dienen, dit heb ik gedaan op 8 juli. Per mail bevestiging ontvangen waarin gemeld wordt dat binnen 10 werkdagen er contact met mij opgenomen wordt om te komen tot een oplossing. Helaas elk initiatief van de zijde van Vodafone blijft uit. Zelf weer en klacht ingediend over de klachtafhandeling maar ook deze wordt bevestigd, maar wederom niets vernomen. Nadat ik zelf weer gebeld heb met de Klantenservice krijg ik alleen maar te horen "het zal wel druk wezen", "kan wel langer dan 30 dagen duren" en "u moet maar gewoon afwachten". Met zulke antwoorden schiet ik niets op. Ben al vanaf 26 mei bezig om de GearFit te krijgen. Vodafone neemt geen enkel initiatief om dit op te lossen. Beloftes/toezegging worden niet nagekomen, kortom..... ik voel me als nieuwe klant flink bedrogen en voorgelogen. Daarnaast kun je alleen maar bellen met Klantenservice, andere opties zijn er niet. Geen enkele mogelijkheid om met een persoon in contact te komen die de klachten kan oplossen. Verdomd slechte service.
Ik verwacht deze week nog een inhoudelijke reactie van Vodafone, anders ben ik genoodzaakt andere stappen te nemen. O.a. deze hele kwestie in de openbaarheid te brengen en aan te kaarten bij consumenten programma's als Kassa, Radar, Consumentenman etc.