Ik heb bijna hetzelfde verhaal. In de Vodafone winkel vorige maand een 2 jarig Red Essential abonnement afgesloten. Verkoper zei hierbij dat ik via het internet een Gear Fit kon aanvragen omdat ik die gratis zou krijgen vanwege het abonnement.
Eerst krijg ik een email van Samsung dat ik zal worden gebeld door iemand van Vodafone om mijn gegevens door te nemen. Net word ik gebeld door Vodafone met het verhaal dat ik met mijn abonnement geen recht heb op een Gear Fit. Wel biedt hij me aan mijn abonnement met vier euro per maand te verhogen zodat ik wel recht zou hebben op de Gear Fit. Lijkt wel een soort chantage. Eerst aankomen met het verhaal dat je een Gear Fit krijgt, dan vraag je hem aan.. MAAR je krijgt hem pas als je vier euro extra per maand betaalt!!
En natuurlijk kan meneer aan de telefoon niks voor mij betekenen. Hij raadt me aan om naar de Vodafone winkel te gaan om verhaal te halen. Even serieus. Vodafone is toch 1 organisatie, waar is hier de service? Moet ik er zelf achteraan gaan omdat jullie een fout hebben gemaakt?
De actie loopt overigens wel tot 17 augustus. Overal stond inderdaad een andere datum (wat ik heel kwalijk vind, wat een onduidelijkheid overal).
Ik ben benieuwd wat hier uitkomt en of meerdere mensen hier tegenaan zijn gelopen. Ik ben hier in elk geval nog niet klaar mee.