Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik zit met een klein dilemma. Sinds vorige week heb ik een onverklaarbaar gat in het glas voor de zoomcamera van mijn Samsung Galaxy S10. Ik heb geen idee hoe dit is gekomen, maar ik heb wel een erg gezellig avondje hieraan vooraf gehad 😉 Baal er nog steeds van, want de plek is echt te bizar voor woorden. Misschien ben ik tegen een hoek van een tafel oid aangelopen met de telefoon in mijn zak.
Alles functioneert nog naar behoren, heb alleen een plakbandje over het gat van de camera zitten nu. Uiteraard kan dit niet onder de garantie gerepareerd worden en ik heb ook geen verzekering, wat dus erg vervelend is. Nu heb ik ook al direct met Samsung contact opgenomen om te vragen of ze een indicatie hebben onder welke categorie reparatie dit gaat vallen (https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice/#prijslijst ). Helaas kunnen zij mij geen enkele duidelijkheid geven (ik hoop zelf op de backcover). Ik zou maar even bij een Samsung service center langs moeten gaan. Helaas gaat dit een beetje lastig, aangezien ik in Groningen woon en het dichtstbijzijnde servicecenter in Utrecht zit.
De enige optie is dat ik hem wel laat ophalen en een offerte laat opstellen. Maar ik wil dit eigenlijk niet op deze manier doen. Want als ze een onmogelijk geldbedrag vragen hiervoor en ik niet akkoord ga met de offerte, dan moet ik alsnog vervoers- en onderzoekskosten betalen. Iets dat ook ruim boven de 40 euro uit gaat komen vermoed ik.
Dus mijn vraag is: heeft iemand ervaring met dit type schade en weet je dan ook wat de kosten hiervan ongeveer zijn?
Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar het gat zit inderdaad in de backcover. Dat kun je goed zien in deze video. Echter, wie weet is de lens zelf ook een klein beetje beschadigd, een krasje of iets dergelijks. Dat kun je nu moeilijk tot niet zien en dat zorgt er denk ik voor dat Samsung geen indicatie kan geven. Want dit zie je pas als je het toestel in handen hebt en de achterkant eraf hebt gehaald.
Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar het gat zit inderdaad in de backcover. Dat kun je goed zien in deze video. Echter, wie weet is de lens zelf ook een klein beetje beschadigd, een krasje of iets dergelijks. Dat kun je nu moeilijk tot niet zien en dat zorgt er denk ik voor dat Samsung geen indicatie kan geven. Want dit zie je pas als je het toestel in handen hebt en de achterkant eraf hebt gehaald.
Bedankt voor de reactie. Het filmpje lijkt er inderdaad duidelijk in te zijn. Gewoon onderdeel van de backcover. Zit toch simpeler in elkaar dan je denkt als je dat zo ziet he.
Het meisje van de klantenservice durfde het gewoon niet aan te geven omdat ze niet van een technische afdeling is. Dus ze dacht camera, maar durfde het niet met zekerheid te zeggen.
Krasje op camera boeit me verder ook niet zo. Er komen nog perfecte foto's uit de zoomcamera verder. Wil het gewoon weer bedekt hebben ivm waterdichtheid e.d.
Zal me er even op beraden wat ik het beste kan doen.
Ik vraag me af of Samsung, als zo’n krasje erop zit, die laat zitten. Doen ze dat, dan bestaat er de kans dat er later geclaimed wordt dat dat krasje door Samsung komt etc.. Ik denk niet dat ze zo’n risico willen lopen. Bovendien verlenen ze denk ik garantie op een reparatie. Dat werkt niet als niet meteen alles is gerepareerd.
Trouwens, hoe die lenzen precies werken, weet ik niet. Maar hou voor de grap maar eens je vinger voor de zoomlens en tik dan de zoomoptie aan. Je zult zien dat je gewoon beeld hebt en dat niet je vinger ervoor zit. Vandaar dat je nu ook goeie foto’s kan maken 😉
Nee het is wel echt de zoomlens. Bij 2.0 zoom of hoger zit mijn vinger ervoor, of in het huidige geval het plakband waardoor het iets waziger wordt. Daardoor weet ik ook welke camera er last van heeft. De normale en ultra wide camera zitten dus naast het gat. Zonder plakband of vinger ervoor maakt de zoomcamera gewoon normale foto's.
Betreft de reparatie wel logisch wat je zegt. Zij (ik denk Dynafix) kunnen lastig een toestel terugsturen waar nog beschadigingen op zitten en vervolgens de garantie nog steeds geldig is.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...