Beste Vodafone
ik heb 15 mei mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel.
daarbij heb ik op jullie site gelijk een beschermhoesje besteld.
het toestel was binnen een paar dagen al geleverd.
maar het hoesje is nog steeds niet geleverd.
weet u soms hoe dit komt?
met vriendelijke groet
Peter de Jongh
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Peter,
Heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's en antwoord op je vraag?
Je hebt helaas geen gegevens ingevuld in je profiel waarmee ik je bestelling zou kunnen opzoeken, anders had ik het even nagekeken voor je.
Hoi @Petertje11
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Geen idee hoe dit komt, dit zou je kunnen vragen afdeling accessoires van Vodafone. Die zijn op werkdagen bereikbaar via het nummer 088-8009845 (op werkdagen van 09:00 / 17:00 uur). Misschien is het hoesje uitverkocht en kopen ze die in en sturen ze hem dan pas door??
Weet het niet hoor, maar het beste wat je kan doen is het nummer bellen en dan kunnen ze je wel helpen met. het antwoord.
Hi Peter,
Heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's en antwoord op je vraag?
Je hebt helaas geen gegevens ingevuld in je profiel waarmee ik je bestelling zou kunnen opzoeken, anders had ik het even nagekeken voor je.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.